یورگن کلوپ در پیروزی مقابل اسپرز توسط استاد برجسته لیورپول شگفت زده شد.

یورگن کلوپ و مو صلاح در تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهم هفته گذشته سخنان خشمگینانه ای را در زمین بازی داشتند، اما پیروزی امروز مقابل تاتنهام نشان داد که هر گونه اختلاف بین این زوج، آب زیر پل است.

این مصری قرمزها را در مسیر آنها به پیروزی 4-2 در آنفیلد فرستاد که ضربه سر او دروازه را باز کرد و سرمربی او پس از آن از عملکرد این بازیکن 31 ساله عصبانی بود.

این بازیکن آلمانی به Sky Sports گفت: مو فوق‌العاده بود، او بازی واقعاً خوبی انجام داد. طرف او با هاروی (الیوت) خوب بود. من برای او راضی بودم. هیچ یک از پسرها نمی خواهند عالی بازی کنند، چرا می خواهند؟ مو نشان داد که چه توانایی هایی دارد.”

بیشتر بخوانید: “محبوب بین همه” – گری نویل از جادوگر لیورپول که امروز 5 پاس کلیدی داد به هیجان آمد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا به دنبال انتقال بالقوه برای جانور لیورپول به عنوان جایگزین نماد “دیدنی” است.

کلوپ مدت کوتاهی پس از بازی هشت روز پیش در ورزشگاه لندن، این حادثه را کم اهمیت جلوه داد، اگرچه گفتمان گفتگوی کنار زمین با صلاح در طول هفته ادامه داشت.

خوشبختانه، پادشاه مصر امروز بعدازظهر فقط تیترهای مثبتی داشت، و با رسیدن به 25 گل برای یک فصل دیگر، نشان داد که هنگام گلزنی برای قرمزها، ثابت قدمی دارد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

در مورد عملکرد این بازیکن 31 ساله نیز چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود داشت. طبق گزارش Sofascore، او چهار شوت به سمت دروازه زد، سه پاس کلیدی داد، یک “فرصت بزرگ” ایجاد کرد و برای فریادزن هاروی الیوت پاس گل داد تا در نیمه دوم بازی را 4-0 کند.

به نظر می رسید کلوپ مصمم است تا با اظهارنظرهای امروز پس از بازی خود، رکورد صلاح را مستقیماً به ثبت برساند، و شماره 11 با نمایش فوق العاده ای در زمین صحبت کرد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/05/klopp-praise-outstanding-salah-liverpool-spurs/ منبع: