گزارش ناظر بازی فولاد – پرسپولیس تقدیم کمیته انضباطی شد/ محرومیت شدید بازیکنان اهواز؟

وی درباره ادعای معاون حقوقی باشگاه فولاد مبنی بر صحبت یحیی گل محمدی و جواد نکونام گفت: تمام مشکلات پرسپولیس و فولاد حل شده است و هیچ مشکل انضباطی، شکایت و … از یکدیگر نداریم.

این مطلب را از دست ندهید: تمام درگیری های جنجالی مربیان با سرمربی استقلالی/ از توهین به مقدسات و جادوگری تا حادثه ویلای امیردشت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرا به بازی جنجالی دو تیم برمی گردد. دیدار تیم های خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی میزبان به پایان رسید؛ جنجال ها و درگیری های زیادی وجود داشت. اتفاقات و شرایطی که در نهایت منجر به اخراج جواد نکونام از نیمکت تیم فولاد شد.

مشخص است داوود رفعتی ناظر این دیدار گزارش تفصیلی خود از اتفاقات این دیدار را به کمیته مسابقات سازمان لیگ ارسال کرده و این گزارش ها به کمیته انضباطی نیز ارسال شده است. نمایندگان دو تیم در جلسه کمیته انضباطی به دفاع پرداختند. پرسپولیسی ها معتقد بودند که داور مسابقه اشتباه کرده و ناظر بازی نمی تواند شرایط را برای یک مسابقه فوتبال فراهم کند. از سوی دیگر نمایندگان باشگاه فولاد خوزستان نیز از شرایط پذیرایی خود دفاع کردند.

نکته جالب اینکه وکیل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار فولاد و پرسپولیس گفت: همان طور که افشین پیروانی گفت او و مسئولان باشگاه فولاد فقط برای چند بحث به انضباط کمیته آمدند. گزارش داور و ناظر بازی را توضیح دادیم، جلسه بحث انضباطی خاصی نداشت و عمدتا دوستانه بود و مسائل فوتبالی مطرح شد. به زودی رای خود را منتشر خواهند کرد.

البته چیزی که شنیدم اینه که محرومیت منتظر بدخواهان بازی اهواز خواهد بود و مربوط به فولادی و بازیکن پرسپولیس می شود!

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات دیدار فولاد و پرسپولیس از ساعت 15 یکشنبه گذشته آغاز شد.

سعید فتاحی نایب رئیس، محمد علوی معاون و عارف نیا معاون حقوقی باشگاه فولاد از جمله افرادی بودند که در این جلسه شرکت کردند. رضا درویش مدیرعامل و افشین پیروانی مدیرعامل پرسپولیس به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده بودند اما پس از گذشت حدود 30 دقیقه از شروع جلسه وارد ساختمان شدند.

در ادامه نماینده حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: یحیی گل محمدی و جواد نکونام با هم صحبت کردند و امیدوارم به جایی نرسد که بخواهیم از سرمربی پرسپولیس شکایت کنیم.