ترس استقلال از ستاره شدن پرسپولیس/ اقدام عجیب مدیران باشگاه پس از مذاکره با گل محمدی

یکی از موضوعاتی که نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داد مربوط به قرارداد کاوه رضایی با استقلال در ابتدای فصل است. جایی که ستاره سابق آبی ها که در ابتدای فصل به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه سابقش بازگشت، پس از اینکه بازیکنان مازاد زاد ساپینتو از فسخ قرارداد خودداری کردند، از جمله ارسلان مطهری، مجبور به رفتن به تراکتور شد. نیم فصل اول را در تبریز سپری کنند. همان موقع بود که در نقل و انتقالات زمستانی خبر بازگشت کاوه به استقلال به گوش می رسید و در نهایت با فسخ یک طرفه رضایی با تبریزی ها، این خبر در شرف تحقق بود.
اما پس از درخواست ساپینتو مبنی بر نیاز به یک هافبک برای پرکردن تنها جای خالی تیمش، بازگشت رضایی به استقلال نیز در هاله ای از بلاتکلیفی قرار دارد و آن هم در شرایطی است که حالا با انتشار تفاهم نامه بین باشگاه استقلال و استقلال کاوه رضایی آبی های پایتخت مشخص شدند در هر صورت اگر این بازیکن را به تیم برنگردانند موظف به پرداخت 10 میلیارد تومان به این بازیکن خواهند بود.
همین موضوع باعث شد تا این ماجرا و جزئیات آن را با نزدیکان مدیرعامل سابق استقلال دنبال کنیم. یکی از این افراد در این باره گفت: کاوه در حال پرسپولیسی شدن بود و حتی با گل محمدی که در گذشته شاگرد او هم بود و در شرف پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود جلساتی برگزار می کرد، اگر در آن زمان این اتفاق می افتاد. هواداران با ما چه می کردند؟ بعد از رفتن حسین زاده محبی، قاعدی و کاوه را برای جذب در نظر گرفتیم و با وجود اینکه احتمال استقلال قائدی کم بود اما در نهایت این 3 بازیکن بعداً که لیست پر شد تصمیم گرفته شد برای رضایی جا باز کنید اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع همزمان شد با پیشنهاد جدی پرسپولیس به رضایی، قرار بود کاوه به پرسپولیس بپیوندد، با او قرارداد سه جانبه بستیم و قرار شد این بازیکن برای نیم فصل برگردد. در واقع با این اقدام رضایی را از پرسپولیسی شدن و حتی سپاهانی شدن و فولاد شدن منصرف کردیم.یه کاری کردیم. بد؟ چرا این اعداد منتشر شده امروز را با ستاره های دیگر تیم ها مقایسه نمی کنید تا ببینید اقدام ما برای حفظ کاوه و ندادن او به تیم های دیگر غیرعادی نبوده است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال