گفتگوی نکونام و منتظر محمد (عکس)


سرویس خبر شماره: 2001009
20 فوریه 1402 در 10:18 ب.ظ.
17.7 هزار |

6نقطه نظر

جواد نکونام در حاشیه بازی دوستانه امروز دقایقی با منتظر محمد صحبت کرد.

گفتگوی نکونام و منتظر محمد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های استقلال و مس رفسنجان امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های پایتخت به پایان رسید. در این دیدار منتظر محمد نیز حضور داشت که منجر به دیدار او با سرمربی آبی ها شد.

این بازیکن عراقی در تابستان به استقلال پیوست اما به دلیل مشکلات بودجه آبی ها به مس رفسنجان روی آورد که در آن تیم نیز عملکرد خوبی داشت و باعث شد تا نکونام از این بازیکن برای بازگشت به جمع آبی ها درخواست کند.

در حالی که قرارداد محمد با مسی به صورت قرضی تا پایان فصل است، این باشگاه با جدایی بازیکن عراقی خود مخالفت کرد تا بازگشت او به استقلال به فصل آینده موکول شود.

1988974

نکونام در حاشیه بازی دوستانه امروز دو تیم لحظاتی را با منتظر محمد گفت و گو کرد. پس از اینکه بازیکن عراقی به دیدار نکونام رفت، سرمربی آبی ها از او استقبال خوبی کرد.

نکونام در این گفتگو به منتظر محمد توضیح داد که چرا به همراه تیم ملی بزرگسالان عراق در جام ملت های آسیا شرکت نکرده است که این بازیکن در پاسخ به این که در لیست نهایی تیم ملی بزرگسالان قرار دارد اما حضور داشته است. در آخرین لحظات با بازیکن دیگری جایگزین شد.

منتظر محمد در ادامه توضیح داد که برای شرکت در اردوی تیم ملی المپیک عراق با آنها در امارات بوده است و قرار است دوباره برای یک تورنمنت دیگر به تیم ملی المپیک کشورش اضافه شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی