آیا پل جورج به دنبال اتحاد مجدد با پیسرز است؟

در 53 بازی در این فصل، پیسرز 29-24 است. این ششمین در کنفرانس شرق با شکست ستاره ها در افق است. تایرس هالیبرتون بازیکن ستاره ایندیانا است و ثابت کرده است که یک PG قانونی در NBA است. قبل از پایان ضرب الاجل تجاری، پیسرز زمانی که برای خرید پاسکال سیاکام اقدام کرد، نشان داد که همه آنها در حال حاضر هستند.

حالا ایندیانا در هالیبرتون و سیاکام یک دو پانچ خوب دارد. برای اینکه پیسرز را به سطح بعدی برسانند، آنها احتمالاً به بازیکن دیگری با کالیبر ستاره نیاز دارند. جیک فیشر از یاهو اسپورت نشان می دهد که بحث های کوچکی در مورد بازگشت پل جورج از کلیپرز به پیسرز در خارج از فصل وجود داشته است. آیا این حرکتی است که جورج مایل به انجام آن است و آیا کلیپرز آماده است تا او را عوض کند؟

آیا پیسرز در این فصل خارج از فصل به دنبال پل جورج خواهند رفت؟

برای شروع حرفه خود در NBA، پل جورج دهمین انتخاب کلی برای ایندیانا پیسرز در سال 2010 بود. او قبل از بازی دو فصل با تاندر، هفت فصل اول دوران حرفه ای خود را با ایندیانا بازی کرد. جورج در پنج فصل گذشته در لس آنجلس کلیپرز بوده است. مصدومیت زمان بازی او را با کلیپرز محدود کرده است اما ستاره 9 بار در این فصل سالم است.

جورج در 47 بازی انجام شده و آغاز شده در فصل 2023-24، میانگین (22.3) امتیاز، (5.3) ریباند، (3.6) پاس گل و (1.6) توپ ربایی دارد. به گفته جیک فیشر از یاهو اسپورت، صحبت هایی در مورد پیوستن مجدد گورگ به پیسرز وجود داشته است. ساده ترین راهی که ایندیانا می تواند این معامله را انجام دهد، امضا و معامله است. آنها در حال حاضر در بهترین فضا نیستند و جورج برای تمدید این فصل خارج از فصل است. چه کسی می داند که برای بازیکنی با موقعیت جورج باید از چه چیزی صرف نظر کنند؟

در طول فصل 2023-24، کلیپرز با کاوهی لئونارد قرارداد تمدید کرد. پل جورج نیز در این فصل برای تمدید در دسترس خواهد بود. آیا کلیپرز آماده است تا از هسته ای که ساخته است دست بکشد؟ با امتیاز 34-16، آنها در حال حاضر در رده چهارم غرب قرار دارند و از زمانی که جیمز هاردن را به دست آورده اند، بازی فوق العاده ای داشته اند. اتحاد مجدد با پیسرز برای پل جورج خوب به نظر می رسد، اما بهترین شرط بندی او برای کسب عنوان ممکن است با تیم فعلی اش باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که بقیه فصل برای پیسرز و کلیپرز چگونه پیش خواهد رفت.



https://sportslens.com/news/is-paul-george-interested-in-a-reunion-with-the-pacers-this-offseason/ منبع: