گلیزرها بلای یونایتد هستند – چرا نروید؟

راتکلیف به من گفت که مالکان فعلی هیچ برنامه ای برای فروش ندارند، اما من احساس می کنم که اگر در آینده تغییراتی ایجاد شود، ممکن است نظر خود را تغییر دهند. واقعا نمی دانم گلیزرها چگونه می خواهند این وضعیت را ادامه دهند و کجا به دنبال بودجه هستند. آنها پولی برای حل مشکلات یونایتد ندارند و همچنین مانع فروش کل باشگاه یا بخشی از سهام باشگاه می شوند. من واقعا عصبانی هستم و وقتی شنیدم که آنها به رتکلیف نه گفتند، بیشتر از همیشه عصبانی شدم. همه باشگاه های اروپایی در حال بازسازی ورزشگاه های خود هستند اما ما گیر کرده ایم. امیدوارم اتفاقی بیفتد که دیگر گلیزرها را اینجا نبینیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره سابق یونایتد گفت: هواداران از اینکه رتکلیف پس از برخورد گلیزرها با او با احترام به آنها صحبت می کند ناراحت هستند، اما آنها باید بدانند که شخصی که به شریک زندگی خود احترام می گذارد به این معنی است که دوباره به آینده امیدوار است. با آنها سر میز مذاکره بنشینید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گری نویل به صراحت از عصبانیت خود نسبت به خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد صحبت کرده و می گوید امیدی به فروش باشگاه به آنها ندارد و به همین دلیل بیش از پیش عصبانی شده است.


سرویس خبر شماره: 1848022
21 مه 1401 @ 7:59 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

گری نویل:

نویل، مانند بسیاری دیگر از هواداران یونایتد، از نحوه اداره باشگاه توسط گلیزرها انتقاد می کند و می گوید که آرزو دارد آنها یونایتد را در چند ماه یا احتمالاً یک یا دو سال دیگر بفروشند و باشگاه محبوبش را ترک کنند. گری نویل می گوید وقتی متوجه شد که گلیزرها به میلیاردر بریتانیایی سر جیم رتکلیف گفته اند که قصد فروش باشگاه را ندارند، او عصبانی شد.

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد می گوید از دست خانواده گلیزر عصبانی است و اینکه آنها قصد فروش باشگاه را ندارند او را عصبانی تر می کند.

گلیزرها بلای یونایتد هستند - چرا نروید؟