گزارش زنده: 1 پیکان صفر صفر

دقیقه 17: شیرزد تمیروف با فرار از تله آفساید موقعیت ایجاد کرد و با یک ضربه راه دور دروازه فولاد را تهدید کرد که کنت ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 2+45: ارسال خطرناک احسان پهلوان از سمت چپ به سمت دروازه با عبور از بازیکنان در آستانه ورود به دروازه بود که ناصری سنگربان پیکان با جهشی دیدنی و باشکوه توپ را به کرنر فرستاد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فولاد پس از سه تساوی متوالی در هفته های اخیر حالا امیدوار است در بازی خانگی مقابل پیکان نتیجه لازم را کسب کند. شاگردان جواد نکونام مانند سایر تیم های میزبان لیگ برتر این هفته بدون حضور تماشاگر به مصاف خودروسازان خواهند رفت.

لحظات حساس:
دقیقه 7: ارسالی از سمت چپ به سمت دروازه به بازیکنان پیکان رسید و کریستوفر کنت مهاجم این تیم ضربه محکمی را راهی کرنر کرد.
دقیقه 8: شوت از راه دور شیرزد تامیروف راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 19: حرکت خوب محمدجواد آزاده در سمت راست و ارسال او روی زمین به شکل خطرناکی به سمت دروازه و مقابل مهاجم پیکان رفت.

دقیقه 36: پاتوسی با پشتکار و توپ بازیکنان پیکان، توپ را به علیاری داد. این بازیکن بار دیگر به پاتوسی پاس می دهد و فولاد بازیکن آفریقای جنوبی از پشت و در گوشه محوطه جریمه با یک ضربه کناری تماشایی دروازه پیکان را تهدید می کند و ضربه او به بیرون می رود.

دقیقه 29: ارسال کرنر شیری به روی دروازه با ضربه سر علیاری همراه شد و توپ به طرز بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

⚽️ توضیحات گل:
فولاد یک – پیکان صفر (دقیقه 56: مجید علیاری): بازیکنان فولاد یک موقعیت در سمت راست آماده کرده اند. پاس در محوطه جریمه به آیاندا پاتوسی اعطا شد. او با یک پاس نرم و مطبوع پشت مدافعان ساسان انصاری را صاحب موقعیت کرد. او هم از زاویه بسته ضربه محکمی به سمت دروازه فرستاد، ناصری توانست توپ را مهار کند اما در ادامه مجید علیاری به راحتی در مقابل دروازه خالی گلزنی کرد و فولاد را پیش انداخت.


سرویس خبر شماره: 1848010
21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:47 |
1.3 هزار |

0نقطه نظر

هر دو تیم به دنبال خروج از بحران هستند

در طرف مقابل پیکان در هفته های گذشته و در پنج دیدار اخیر موفق به کسب پیروزی نشد و شاگردان مجتبی حسینی امیدوارند در این بازی خارج از خانه در یک بازی سخت و دشوار امتیاز کسب کنند.

ترکیب فلش:
محمد ناصری، سامان فلاح، امیر شعبانی، میلاد بدرق، دانیال جهانبخش، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، امیر طاهر، مجتبی حق دوست، ساسان حسینی، شیرزد تمیرف
سرمربی: مجتبی حسینی

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم های فولاد و پیکان را در همین صفحه از مجله اخبار فوتبال دنبال کنید:
بازی هفته نهم از بیست و دومین دوره لیگ برتر
پنجشنبه: 1301/07/21; زمان: 18:30
ورزشگاه: فولاد آرنا / بدون تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری / یاران: آرمان اسعدی – مهدی شفیعی; داور چهارم: رضا مرادی / ناظر: ابوطالب طاهریان

نکونام برای این دیدار تیمش را با همان ترکیب مقابل استقلال وارد زمین کرد و تنها تغییر حضور آیندا پاتوسی از ابتدا و نیمکت نشینی وریا غفوری است.

فولاد و پیکان که در هفته های اخیر موفق به پیروزی نشده اند، به مصاف هم رفتند.

گزارش زنده: 1 پیکان صفر صفر

محتوای فولاد:
کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مجید علیاری.
سرمربی: جواد نکونام