گواردیولا: خوشحالم که می بینم تیم ها به تنهایی بازی می کنند

سرمربی منچسترسیتی درباره تلاش سخت تیمش برای پیروزی در بازی های باقی مانده گفت: «البته ما از این وضعیت قدردانی می کنیم. ما ترجیح می دهیم در این شرایط قرار بگیریم تا اینکه شانس کسب جام های متوالی را نداشته باشیم. بعد از این بازی 6 بازی دیگر از جمله لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است و این برای ما افتخار بزرگی است اما اکنون هدف ما لیگ برتر است.
او با اشاره به عملکرد واتفورد گفت: روی هاجسون تجربه زیادی به عنوان سرمربی دارد. به سختی توانستیم از سد کاخ عبور کنیم. در حال حاضر همه برای یک هدف می جنگند. هر بازی به یک اندازه اهمیت دارد. واتفورد کیفیت و قدرت زیادی در خط حمله دارد. ما باید بازی خود را انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی اسپانیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازی های باقی مانده را از دید مراحل حذفی چگونه می بیند، گفت: قطعا اینطور است. شما نمی توانید یک امتیاز را از دست بدهید. بازیکنان آن را می دانند. ما قبلا در این شرایط بودیم. ما یک فینال مقابل برایتون بازی کردیم و حالا یک فینال دیگر داریم. اگر برنده شویم باید به فینال دیگری برویم. بعد از بازی فردا باید سه روز بعد لیگ قهرمانان را بازی کنیم و سپس با لیدز بازی خواهیم کرد. ما باید آماده و سرحال باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820926 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 20:00 |
11,146 |

2نظرات

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از حضور اریک تون هوخ روی نیمکت منچستریونایتد تمجید کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی روز شنبه در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان واتفورد خواهد بود.
سیتیزن ها در این بازی به میدان خواهند رفت زیرا امیدوارند با سه امتیاز بازی، برتری یک امتیازی خود را نسبت به لیورپول در صدر جدول حفظ کنند.
پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اشاره به تون هاخ در یونایتد گفت: فقط باید بازی آژاکس را زیر نظر او تماشا کنید تا کیفیت او را ببینید. به اریک تبریک می گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم. او یک مربی برتر است و تماشای بازی تیم هایش لذت بخش است.