یحیی نمی خواهد جنجالی شود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر، پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود. قرمزها در شرایطی به آبادان سفر کرده بودند که در دو هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشدند و رهبری خود را از دست دادند.

یحیی گل محمدی در شرایطی که در بسیاری از بازی های این فصل تیمش را بدون مهاجم تخصصی وارد میدان کرده بود، در این بازی سه مهره تهاجمی شیخ دیابته، عیسی آل کثیر و محمد عمری را ارسال کرد اما شاید تفاوت پیشرفت پرسپولیس در مقایسه با این تیم. به بازی های قبلی امید است سرمربی این تیم در آرامش باشد.

1799989

بدون شک جنجالی نبودن یحیی و خونسردی او در طول بازی می تواند به نفع قرمزها باشد. گل محمدی با آرامش این هفته توانست تیمش را به بازی برگرداند.

1799988



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما تفاوت بزرگ پرسپولیس با دو هفته اخیر، آرامش یحیی گل محمدی بود. سرمربی سرخ ها که بعد از بازی فولاد و آلومینیوم همایش های جنجالی برگزار کرد، این بار رویکرد متفاوتی داشت. او قبل از بازی اعتراف کرد که هفته گذشته عصبانی است و بعد از بازی در پاسخ به سوالی درباره جواد نکونام از ایجاد حاشیه پرهیز کرد و با خونسردی پاسخ داد و برای فولاد در آسیا آرزوی موفقیت کرد.


سرویس خبر شماره: 1869401
19 فوریه 1401 @ 21:39 |
50.1 هزار امتیاز خبر|

40نقطه نظر

یحیی گل محمدی در آبادان چهره ای بسیار آرام و متفاوت با هفته های آخرش از خود نشان داد.

یحیی نمی خواهد جنجالی شود (عکس)

پرسپولیس در اوایل این بازی غافلگیر شد و دروازه خود را به روی اولین حمله جدی صنعت نفت باز دید. با این حال قرمزها توانستند به بازی برگردند و در نیمه اول با یک ریباند با ضربه سر شیخ بازی را به تساوی کشاندند و تنها دو دقیقه بعد از نیمه دوم ارسال آل کثیر توسط شیخ روی باعث برتری قرمزها شد و آن گل به شاگردان گل محمدی برتری داد.