شباهت ها نفتی: یک تیم سه شنبه سقوط می کند!

این دو تیم که با 11 امتیاز در جدول رده بندی قرار دارند، با مس کرمان در رده چهاردهم فاصله دارند و تنها راه دوری از سقوط، پیروزی در بازی روز سه شنبه است.

با باخت هر دو تیم فوتبال ایران در هفته نوزدهم مقابل مغرب، حساسیت های دیدار هفته آینده آنها به اوج می رسد.

شباهت ها نفتی: یک تیم سه شنبه سقوط می کند!

در شرایطی که نفت مسجد سلیمان در یک بازی فراتر از حد انتظار با شکست 3-1 مقابل استقلال شکست خورد، امروز نفت آبادان نمایش قابل قبولی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت و شاید اگر در فشار ده دقیقه پایانی کمی تمرکز داشت. آنها یک امتیاز کسب می کردند، آنقدرها هم غیرممکن نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نفت آبادان امشب در خانه مقابل پرسپولیس مغلوب شد تا پس از باخت روز گذشته نفت مسجد سلیمان به استقلال، تیم دوم لیگ برتر نفت نیز مقابل یکی دیگر از غول های فوتبال پایتخت شکست بخورد. تا اینجای کار بازی هفته آینده این دو تیم بیشتر از مساوی بوده و هر لحظه دیگری تعیین کننده است.


سرویس خبر شماره: 1869402
19 فوریه 1401 @ 21:41 |
16.4K |

9نقطه نظر

قطعا در صورت شکست یکی از این دو تیم در این دیدار تکلیف نفر اول سقوط کرده به دسته اول تا حدود زیادی مشخص می شود و برنده می تواند در ده بعدی به نجات از رده پانزدهم جدول امیدوار باشد. بازی ها.



مجله اخبار فوتبال داخلی

واقعیت این است که هر دو تیم به شدت به تصمیمات داور در مسابقات خود اعتراض داشتند و احساس می کردند که حق آنها برای بازی مقابل کاپیتال مگنتاس سلب شده است.