یکی از دلایل عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ


سرویس خبر شماره: 2016442
4 مه 1403 در 4:45 ق.ظ.
514

0نقطه نظر

سرمربی جدید باواریایی ها به زودی مشخص می شود;

باشگاه بایرن مونیخ گزینه های زیادی را برای هدایت تیمش در نظر گرفته است.

یکی از دلایل عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدت هاست که جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ قطعی شده است و از طرفی سران این تیم مدت هاست به دنبال جانشینی برای او هستند.
پس از اینکه ژابی آلونسو پیشنهاد مونیخ را رد کرد و ناگلزمن قرارداد خود را با آلمان تمدید کرد، با علم به وضعیت بایرن، گزینه های اصلی او از دست رفته است و اونای امری یکی از نام هایی بود که رسانه های آلمانی اخیرا به آن اشاره کردند. روزها. .
امری تا سال 2027 با استون ویلا قرارداد دارد و رابطه بسیار خوبی با مالکان بایرن مونیخ دارد و به همین دلیل است که این امر قریب الوقوع است، اما بیلد معتقد است امری تنها در شرایطی می تواند خوب کار کند که عناصر باشگاه و تیم آماده شوند. نظر مستقیم خودش او در استون ویلا از دوستان سویا خود برای اهداف مدیریتی استفاده کرد و از پائو تورس و الکس مورنو برای پیوستن به تیم دعوت کرد.

1964626

امری استون ویلا را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و از این منظر پروژه آنها شرایط خوبی دارد اما امری قطعا در پروژه تیم بزرگتر نمی تواند شرایط بهتری داشته باشد.
مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در مورد این انتخاب گفت: ما در حال مذاکره بسیار عمیق هستیم. مربی بعدی مجبور نیست آلمانی صحبت کند، اما باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. در حالت ایده آل، مایلیم تا پایان فروردین از مربی جدید رونمایی کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی