آرسنال 5-0 چلسی: تحقیر آبی ها و رهبری، بهتر از این نمی توانیم انجام دهیم!


سرویس خبر شماره: 2016681
05 مه 1403 در 00:29
34 امتیاز خبر

6نقطه نظر

این یک پیروزی معمولی نبود

آرسنال با پیروزی 5-0 مقابل چلسی در دربی لندن، حریف محلی خود را تحقیر کرد.

آرسنال 5-0 چلسی: تحقیر آبی ها و رهبری، بهتر از این نمی توانیم انجام دهیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با اتفاقی تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا توانستند در رقابت های قهرمانی باقی بمانند و با پیروزی 5 بر صفر نتیجه ای تاریخی رقم بزنند.

بازی از ابتدا با گل آرسنال آغاز شد. در دقیقه 4 لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه صاحب توپ شد و با یک ضربه حساب شده توانست بازی را 1-0 کند.

2014286

بعدها شرایط آبی ها کمی بهتر شد و دوباره کنترل بازی را در دست گرفتند. با این حال آنها برای ایجاد موقعیت به سختی تلاش کردند و اولین فرصت آنها در دقیقه 18 به دست آمد. جایی که ضربه سر دساسی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 25 ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به طرز خطرناکی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز جلوی دروازه چلسی به توپ رسید اما پتروویچ با یک دفع خوب ضربه او را مهار کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما هیچ یک از توپ ها از خط دروازه عبور نکرد تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، این آرسنال بود که دوباره به گل رسید. در دقیقه 52 ضربه رایس توسط مدافعان دفع شد و به وایت نزدیک دروازه رسید تا گل دوم را به ثمر برساند.

2014287

پنج دقیقه بعد هاورتز به لطف پاس زیبای اودگارد از خط میانی در موقعیتی عالی قرار گرفت. او مقابل کوکوریا و پتروویچ پیروز شد و توانست برای سومین بار دروازه را به زمین بزند.

2014288

در دقیقه 61 جکسون مقابل رایا قرار گرفت اما ضربه او به دروازه نزدیک دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد هاورتز دوباره به گل رسید. او با پاس ساکا توپ را جلوی دروازه قرار داد و به راحتی گل چهارم را به ثمر رساند.

2014289

در دقیقه 70 روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال، بن وایت در سمت راست محوطه جریمه توپ را به طرز باشکوهی از بالای سر پتروویچ وارد دروازه آبی ها کرد.

2014290

در 20 دقیقه پایانی آرسنال بازی را کنترل کرد و چندین حمله نصفه و نیمه ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد تا این دیدار با همان 5 گل به پایان برسد.

مجله اخبار فوتبال خارجی