نیکول پیشنهاد جالبی برای جایگزینی صلاح در LFC دارد

استیو نیکول پیشنهاد کرده است که لیورپول باید با پایان یافتن دوران حضور مصری در آنفیلد، مو صلاح را با یک مهاجم جایگزین کند تا یک وینگر.

این بازیکن 31 ساله بار دیگر بهترین گلزن باشگاه تا اینجای فصل است، اما با پایان یافتن قرارداد فعلی او در تابستان 2025، احتمالاً شایعاتی در مورد آینده او در لیورپول در پایان فصل جاری وجود دارد.

باید دید که آیا تیم های لیگ حرفه ای عربستان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به علاقه خود به شماره 11 ما ادامه می دهند یا خیر، اما با او اکنون باید سمت اشتباه 30 برنامه در مورد یافتن جایگزین انجام شود.

رد نیکول سابق معتقد است که ویکتور اوسیمن از ناپولی باید بازیکنی باشد که مورد توجه سلسله مراتب لیورپول باشد.

“من بیشتر وسوسه می‌شوم که به سراغ کسی مثل اوسیمن بروم و از بقیه استفاده کنم.” کارشناس در ESPN (از طریق Rousing The Kop) در پاسخ به این سوال که چه کسی می تواند جایگزین صلاح شود، گفت.

به نظر می رسد که او (نونز) از دویدن به سمت مردم لذت می برد و دوست دارد پشت سر بدود. پس آره. دیاز در طرف دیگر و (Osimhen از طریق مرکز). و جوتا در هر یک از این سه نقطه.”

بیشتر بخوانید: اگر آرن اسلات جانشین یورگن کلوپ شود، رویای نقل و انتقالات سابق رد ممکن است محقق شود.

اوسیمن به عنوان یکی از داغ ترین مهاجمان اروپا در سال های اخیر شناخته شده است و فصل گذشته ناپولی را به عنوان قهرمانی سری آ اخراج کرد.

این بازیکن 25 ساله تاکنون در 28 بازی (در تمامی رقابت ها) 19 گل به ثمر رسانده است.

این نیجریه ای قبلاً مورد توجه چلسی قرار گرفته بود و اگر بخواهد به زودی از قهرمان ایتالیا جدا شود، مبلغ قابل توجهی هزینه خواهد کرد.

داروین نونز به عنوان یک مهاجم مرکزی به خدمت گرفته شد اما از زمان خرید از بنفیکا در سال گذشته نشان داد که می تواند از جناح چپ بسیار موثر باشد.

انتقال بازیکن اروگوئه ای به بیرون و جذب یک مهاجم مرکزی پرکار می تواند برای قرمزها در حرکت رو به جلو مفید واقع شود!

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/04/23/nicol-mo-salah-liverpool-replacement-suggestion/ منبع: