باشگاه مرا از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد


سرویس خبر شماره: 2001008
20 فوریه 1402 در 9:52 ب.ظ.
5.8K |

0نقطه نظر

کرتیس جونز:

کرتیس جونز هافبک لیورپول به تصمیم یورگن کلوپ برای جدایی احترام می گذارد و می گوید که سرمربی از او یک مرد واقعی ساخته است.

باشگاه مرا از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کرتیس جونز، هافبک لیورپول پیامی را برای گرت ساوتگیت ارسال کرده و معتقد است او به اندازه کافی خوب عمل می کند تا به تیم ملی دعوت شود.

با نزدیک شدن به یورو 2024، ساوت گیت تنها دو بازی دیگر برای نهایی کردن ترکیب خود برای این مسابقات دارد. کورتیس جونز در واقع امیدوار است که جواز حضور در یورو و عضویت در تیم سرمربی انگلیس را داشته باشد. بازیکن تیم ملی انگلیس همچنین درباره جدایی شوکه کننده یورگن کلوپ از لیورپول صحبت کرد.

1988972

جونز در گفتگو با بی بی سی گفت: “این آسان نیست. بازیکنانی که من با آنها رقابت می کنم واقعاً خوب هستند. گرت و کادرفنی یک انتخاب دارند اما فکر می کنم به اندازه کافی برای انتخاب شدن تلاش می کنم. همه چیز برای من خوب پیش می رود، بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. “

خداحافظی یورگن کلوپ را اعلام کنید؟

ما در رختکن بودیم، در واقع در ورزشگاه، و به همه گفته شد که ساعت 10:30 جمع شوند. کمی عجیب بود. نمی دانستیم قرار است چه حرفی بزنیم اما در بین بچه ها احساس کردم که کمی عجیب بود. وقتی کلوپ این خبر را اعلام کرد، درک آن دشوار بود. خودش تصمیم می گیرد. ما باید به او احترام بگذاریم، زیرا او دلایل خود را دارد و می خواهد در کنار خانواده اش باشد. باشگاه مرا از یک پسر به یک مرد تبدیل کرد. من از او، از کل تیم، از هواداران و همچنین از شهر سپاسگزارم.

مجله اخبار فوتبال خارجی