اریک تن هاگ می گوید مصدومیت منچستریونایتد چیزی “طبیعی در فوتبال” نیست – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


اریک تن هاگ می گوید که مصدومیت منچستریونایتد در آستانه بازی فردا در نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی “عادی” نیست.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، از تن هاگ پرسیده شد که آیا فکر می کند در این فصل ناعادلانه قضاوت شده است؟

او پاسخ داد: “من در این کار انرژی نمی گذارم، اگر منصفانه قضاوت شوم یا نه.”

من می دانم که ما اینجا چه می کنیم و می دانم که چرا اینجا هستم – برای آوردن جام ها و همچنین ایجاد ارزش اقتصادی. بنابراین ما روی آنها کار می کنیم.

“اما در این فرآیند شما عقب‌نشینی‌هایی دارید، و من می‌توانم به این موضوع نگاه کنم و می‌توانم آن را واقع بینانه ببینم، نمی‌توانم وارد احساسات شوم، آن را واقع‌بینانه، منطقی می‌بینم، من فقط روی تیمم تمرکز می‌کنم تا تیمم را بهبود بخشم. ، برای بهبود افراد.

“من هیچ نگرانی ندارم. چیزی که من را نگران می کند این است که در 18 ماه هیچ تیم مورد علاقه ام را در 18 ماه در زمین نداشته ام، زیرا بازیکنان مصدوم شده اند – این برای من نگران است.

فصل گذشته فقط یک بار در خانه مقابل (منچستر) سیتی بود. این تنها باری است که من یک تیم کامل برای انتخاب تیمم داشتم.»

مصدومیت در فوتبال طبیعی است اما نه به اندازه ما. مصدومیت های زیادی در پست های مهم داشتیم. وقتی این تعداد را داشته باشید، نمی توانید نتایجی را که می خواهید برنده شوید، ارائه دهید. این حقیقت من است – دیگران می‌توانند حقایق متفاوتی داشته باشند، اما من نمی‌توانم در آن انرژی بگذارم.»

این نظرات پس از انتشار اخباری که امروز منتشر شد مبنی بر اینکه ویلی کامبوالا، میسون ماونت و سوفیان امرابات همگی در تمرینات مصدوم شده اند و برای بازی فردا در دسترس نخواهند بود، منتشر شد.

سپس توجه به راسموس هوجلوند و خشکسالی هدف او معطوف شد.

او در یک دویدن فوق العاده بود اما سپس ریتم خود را شکست. چرا؟ دلایل زیادی به عنوان مثال، او در شرایطی که بازیکنان زیادی در دسترس داشتیم، عملکرد خوبی داشت.

پس از بازگشت او از مصدومیت، مجبور شدیم مصالحه کنیم که عملکرد او را کاهش می دهد.

از این مربی همچنین پرسیده شد که آیا به خاطر دارد که لوئیس فن خال یونایتد را به آخرین قهرمانی جام حذفی رساند و آیا با هموطنش رابطه دارد یا خیر.

من رابطه بسیار خوبی با لوئیس دارم، اما در واقع آخرین بار در مورد یونایتد صحبت نکردیم. اما در هر جایی که لوئیس بود، موفقیت داشت، جام ها را به دست آورد، و همچنین اینجا در یونایتد.

فکر نمی‌کنم بازی را تماشا کرده باشم، اما کاملاً از آن آگاهم و او آخرین سرمربی‌ای است که جام حذفی را برای منچستریونایتد برده است.»

برای قسمت اول کنفرانس مطبوعاتی، اینجا و برای نقل قول های خاص در مورد Casemiro از آن بخش، اینجا را کلیک کنید.

بازی فردا در ومبلی از ساعت 15:30 آغاز می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/20/erik-ten-hag-says-man-uniteds-injuries-are-something-not-normal-in-football-279132/ منبع: