اعتراف ستاره سیتی: فصل بسیار سختی را سپری می کنیم


سرویس خبر شماره: 2015913
1 مه 1403 در 6:36 ب.ظ.
1.2 هزار |

2نقطه نظر

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی می گوید که با وجود اینکه هنوز در سال 2024 گل نزده است، همچنان با اعتماد به نفس بازی می کند.

اعتراف ستاره سیتی: فصل بسیار سختی را سپری می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جک گریلیش اعتراف کرد که فصل سختی را در منچسترسیتی پشت سر می گذارد، اما به خودش اعتماد دارد و سعی می کند با اعتماد به نفس به بازی ادامه دهد.

این ستاره انگلیس که فصل گذشته نقش مهمی در کسب سه گانه تاریخی داشت، در این فصل نتوانسته عملکرد گلزنی مورد انتظار را ارائه دهد و افت او مورد توجه قرار گرفته است.

گریلیش در این فصل از 33 بازی فقط 9 بازی را شروع کرده است، در حالی که فصل گذشته 23 بازی داشت. با این حال، او اصرار دارد که همچنان با اعتماد به نفس بازی می کند زیرا تیم پپ گواردیولا برای کسب چهارمین عنوان متوالی لیگ برتر تلاش می کند.

او به اتلتیک گفت:”این فصل واقعا سخت است. به خصوص با توجه به سال گذشته که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. بازی های زیادی انجام دادم، یکی از بازیکنان اصلی تیم بودم و در تمام بازی های مهم امسال، در شروع فصل، بازی کردم. فصل، پاهایم خیلی خسته شده بود، این باعث شد یک ماه نتوانم بازی کنم و بعد زیاد بازی نکردم.

2013070

فکر نمی کنم در بهترین فرمم بازی کردم و اعتماد به نفس زیادی نشان دادم. در سال جدید چندین آسیب کشاله ران داشتم. مدتی است که گل نزده ام اما احساس خوبی دارم، احساس آمادگی می کنم و فکر می کنم با اعتماد به نفس خوبی بازی می کنم. امیدوارم بتوانم تا پایان فصل آماده باشم.”

هنگامی که از او پرسیدند چه چیزی باعث شد اعتماد به نفس او در شروع فصل از دست برود، گریلیش پاسخ داد:”نمی دانم. فقط فکر می کنم گاهی اوقات اگر در بازی ها نباشی و در تمرین خوب نباشی، احساس اعتماد به نفس نداری. حالا بحث گل زدن و پاس گل دادن نیست، هرچند من این کار را نکردم. امتیاز بگیر، من مطمئن هستم.

من هفته گذشته در برنابئو (مقابل رئال مادرید) یک پاس گل دادم، اما قبلاً گفته بودم، امروزه همه دوست دارند در مورد گل ها و پاس گل ها صحبت کنند. جریان بازی خسته کننده است زیرا می توانید بدون زدن گل یا پاس گل یک مسابقه درخشان داشته باشید. بعضی ها می گویند اوه خوب بازی نکرد. شما حتی می توانید دو بار به تیرک دروازه ضربه بزنید و اصلا خوب بازی نکنید، اما همه می گویند: “اوه، او عالی است.”

الان احساس خوبی دارم و اعتماد به نفس دارم. در شروع فصل، واقعاً احساس خوبی نداشتم. راستش واقعا حس خوبی نداشتم. این احساس خوبی نداشت که بعد از یک بازی برگشتم و دوباره از ترکیب خارج شویم. »

مجله اخبار فوتبال خارجی