بازی‌های سوبوسلای مورد انتقاد قرار گرفت زیرا فرم ابتدایی فصل “دریفت” شده است

دومینیک زوبوسلای تاثیری فوری در لیورپول گذاشت اما سطح عملکرد او نتوانست به فرم اولیه فصلش برسد و این باعث انتقاد برخی ها شده است.

اندی جونز در نوشتن برای The Athletic گفت: هنگامی که زوبوسلای در کنار صلاح دویدند، این عملکرد دیگری بود که در آن ملی پوش مجارستانی بازیکنی متفاوت از بازیکنی بود که در ماه های ابتدایی لیگ برتر را شکست داد.

“مقایسه استیون جرارد تحسین بزرگی بود، اما انرژی، شور و نشاط و تاثیر این بازیکن 23 ساله در بازی ها از بین رفته است.” او نیز از ابتدای سال 2024 دچار مشکلات مصدومیت شده است، اما از قبل نشانه هایی وجود داشت که تاثیر او در بازی ها به اندازه بازی های قبلی برجسته نبود.

بیشتر بخوانید: لیورپول “مذاکرات رسمی” را با CDM آغاز کرد. معامله “مطمئنا در ژوئن انجام خواهد شد” – گزارش

کمک به استون ویلا در آنفیلد در اوایل کمپین و فریاد زدن او در برابر لسترسیتی باعث شد که بسیاری از هواداران ما فکر کنند که قهرمان جدیدی پیدا کرده ایم.

با این حال، به نظر می رسد که از دست دادن فرم به عنوان یک تیم به مجارستانی منتقل شده است و در حالی که بازی وحشتناکی انجام نمی دهد – او آن احساس قبلی برای ایجاد نام واقعی برای خود در آنفیلد را دوباره به دست نیاورده است.

در سن 23 سالگی، هنوز هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این چیزی غیر از یک تصادف است و ما شاهد بازگشت بازی های غالب در فصل آینده – یا امیدواریم زودتر – خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: قرارداد تابستانی برای خروج شوکه کننده از لیورپول پس از تنها یک فصل حضور در آنفیلد – گزارش

شماره 8 ما موتوری دارد که به مدت 90 دقیقه در زمین بالا و پایین می رود، پای راست برای گلزنی و خلق لحظات برنده بازی و رهبری برای تأثیر واقعی بر هم تیمی هایش.

ما خوش شانس هستیم که کاپیتان کشورش را در کنار خود داریم و تحت سرپرستی یورگن کلوپ و سایر بازیکنان باتجربه در رختکن ما، زمان زیادی نمی گذرد تا روزهای خوب با پیراهن قرمز بازگردد.

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/20/szoboszlai-performances-criticised-drifted/ منبع: