اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی پوشان!


سرویس خبر شماره: 2016352
3 اردیبهشت 1403 ساعت 15:34 |
2.6 هزار |

8نقطه نظر

گروه صنعت پتروشیمی خلیج فارس پیوستن باشگاه استقلال به این هلدینگ را تبریک گفت.

اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی پوشان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 85 درصد از سهام باشگاه استقلال یکی از دو باشگاه فوتبال پایتخت به طور رسمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج پرسیک واگذار شد تا از این پس یکی از بزرگترین شرکت های اقتصادی کشور در اختیار بگیرد. ملک ابی پوشان.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با انتشار اطلاعیه ای از ورود باشگاه استقلال به خانواده این هلدینگ آبی های پایتخت استقبال کرد.

در این اطلاعیه؛

85 درصد سهام باشگاه استقلال توسط کنسرسیومی از شرکت های گروه صنایع پتروشیمی خلیج پرسیک شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی پرسیک خلیج فارس خریداری شد.

هلدینگ خلیج فارس مطابق با اجرای سیاست های کلی قانون اساسی چهل و چهارم و بر اساس مصوبه هیات وزیران در سال 1385 و مصوبه شورای واگذاری در سال 1388 با واگذاری سهام 15 شرکت متعلق به پتروشیمی داخلی. شرکت صنعت شرکت هلدینگ شد و در تاریخ 7 فروردین 1392 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد..

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که امروز در 13 استان کشور فعالیت می کند، با ارزش بازار 1.32 هزار میلیارد تومان در رتبه دوم خاورمیانه و 27 شرکت های پتروشیمی جهانی قرار دارد.

2013761

همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بالاترین میزان صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بالاترین سودآوری، رتبه اول در صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش افزوده در بین ایرانیان را دارد. کسب و کار..

حداکثر جلوگیری از فروش ناخالص و وابستگی به انرژی داخلی به عنوان یک سیاست راهبردی هلدینگ خلیج فارس از ابتدای مدیریت دکتر علی عسکری، در دستور کار بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که به معنای توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و خاص است. توجه به ایجاد و توسعه صنایع پایین دستی و پارک ها به منظور ایجاد ارزش افزوده، ایجاد اشتغال و تنوع در سبد محصولات هلدینگ و سود دهی قابل توجه برای سهامداران.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس که در سال گذشته دو پروژه داخلی پالایش گاز هویزه خلیج فارس و پتروشیمی گچساران را با موفقیت راه اندازی کرد، هم اکنون 33 طرح به ارزش 15 میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره برداری از آنها گام بلندی به سوی قله برداشته خواهد شد.

2013762

مجله اخبار فوتبال داخلی