مصدومیت ویرجیل فن دایک پس از برخورد شدید کاپیتان لیورپول برطرف شد – لیورپول اف سی

ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول در جریان پیروزی 1-0 هفته گذشته مقابل آتالانتا دچار مصدومیت شدید شد، اما این مانع از حضور مدافع میانی در زمین نشد.

ون دایک اکنون تنها بازیکنی است که در هر دقیقه از هفت بازی مضحک لیورپول در 22 روز تاکنون حضور داشته است.

این مرد هلندی در سه هفته 10 ساعت و نیم در زمین بازی کرده است، در حالی که روند خستگی ناپذیر خود الکسیس مک آلیستر در نهایت شکسته شد، زیرا او یکشنبه مقابل فولام استراحت می کرد.

او این کار را در حالی انجام داده است که مصدومیت دردناکی را به همراه داشت و انگشت خود را در مراحل اولیه پیروزی مقابل آتالانتا در بازی برگشت لیگ اروپا درآورده بود.

ون دایک در صحبت با خبرنگاران روز یکشنبه فاش کرد که برخورد در اوایل در برگامو – که باعث شد بازی در حین درمان متوقف شود – باعث شد انگشت او “به سمت اشتباه اشاره کند.”

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: الکسیس مک آلیستر (L) لیورپول و کاپیتان ویرجیل فن دایک پس از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن گرفتند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

او در این باره گفت: “در دقیقه اول مقابل آتالانتا، به سمت اشتباهی اشاره می کرد.” لیورپول اکو.

“دررفته است، بله. من یک بار در مقابل نروژ با هلند این کار را انجام دادم. این فقط یک انگشت است!»

در حالی که مصدومیت ممکن است باعث شده باشد که طرفداران برنده شدن را تماشا کنند، ون دایک به وضوح تحت تاثیر قرار نگرفته و نقشی کلیدی در برد مقابل فولام ایفا کرد.

این احتمال وجود دارد که در حالی که همه چیز خوب باشد، این بازیکن 32 ساله جایگاه خود را برای تمام 5 بازی پایانی فصل حفظ کند، که باعث می شود او 48 بازی برای این رقابت ها به نمایش بگذارد.

“ما می خواهیم آن را ببریم”

او پس از به ارث بردن بازوبند کاپیتانی همچنان به عنوان مهره اصلی باقی مانده است و همچنان می تواند فصل را با بالا بردن جام لیگ برتر به پایان برساند.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: رایان گراونبرچ (شماره 38) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر فوتبال انگلستان بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج، با کاپیتان هم تیمی ویرجیل فن دایک جشن گرفت.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

ما شش بازی تا پایان داشتیم و فولام بازی بسیار بزرگی بود. ما بعد از چند بازی ناامیدکننده واکنش نشان دادیم.»

ما کارمان را انجام دادیم، پیروز شدیم. این چیزی است که همه چیز در مورد آن است. اجرای خوبی بود اکنون زمان بهبودی است. ما سه روز دیگر می رویم، بازی بزرگ، دربی مرسی ساید.

“ما می خواهیم آن را ببریم. این طرز فکری است که ما همیشه داریم. آنها نیز چنین خواهند داشت. اکنون باید ریکاوری کنیم و مسئولیت را بپذیریم تا برای چهارشنبه آماده باشیم.

«این برای همه ما طلب دارد. اما ما این مسئولیت را داریم که هر کاری در توان داریم انجام دهیم تا برای آن آماده باشیم. ما روز سه شنبه یک جلسه تمرینی بسیار سبک اما تاکتیکی خواهیم داشت.

دیگر هیچ اقدام پیشگیرانه ای در مورد مصدومیت بسیار جزئی ون دایک وجود نخواهد داشت – همانطور که می گوید: این فقط یک انگشت است!

https://www.thisisanfield.com/2024/04/virgil-van-dijk-injury-cleared-up-after-nasty-collision-for-liverpool-captain/ منبع: