اینزاگی: خوشحالم که با طارمی به خدمت گرفتیم


سرویس خبر شماره: 2019165
16 مه 1403 در 01:28
31000 |

20نقطه نظر

مهدی بازیکن مهمی است

سیمونه اینزاگی انتقال مهدی طارمی به اینتر را تایید کرد.

اینزاگی: خوشحالم که با طارمی به خدمت گرفتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین شکست نراتزوری در این فصل عصر امروز رقم خورد. آنها با گل آرماند لورینته 1-0 مقابل ساسولو شکست خوردند. با این حال، این خیلی آنها را عصبانی نمی کند، زیرا قهرمانی این تیم با پیروزی 2-1 مقابل میلان رقم خورد. سیمونه اینزاگی در مصاحبه بعد از بازی خود گفت از عملکرد شاگردانش راضی است، حتی اگر بگوید از شکست ناراحت است.

شکست مقابل ساسولو؟
ما بد شروع کردیم و رویکرد درستی به مسابقه نداشتیم. بهتر بود بعد از گل توپ را با سرعت بیشتری به سمت بالا ببریم. بعد از آن کمی پیشرفت کردیم و فکر می کنم شایسته گل تساوی بودیم.

عملکرد ساسولو؟
ما از سال گذشته در 42 بازی متوالی گل زده‌ایم، اما ساسولو امشب خوب دفاع کرد، مقاومت کرد و سخت جنگید، بنابراین آنها شایسته تقدیر هستند. از باخت ناراحتم، اما ساسولو خیلی خوب بازی کرد.

2018348

نظر شما در مورد فرمت جدید جام باشگاه های جهان در فصل آینده چیست؟
بدون شک تجربه جدیدی خواهد بود، درست مثل وقفه دو ماهه برای جام جهانی سال گذشته. فصل طولانی‌تر خواهد بود، ما این بازی‌های اضافی را داریم و قطعاً باید ترکیب را گسترش دهیم. من خواندم که لیست اروپا نیز می تواند رشد کند زیرا لیگ قهرمانان نیز در حال تغییر است.

مهدی طارمی و زیلینسکی جذب شدند، نظری دارید؟
ما در مورد آن با باشگاه صحبت می کنیم. آنها شایسته تقدیر هستند که پشت صحنه برای جذب این دو بازیکن تلاش کردند. زیلینسکی بازیکن بسیار خوبی است و می دانم که چقدر به تیم کمک خواهد کرد. بله، طارمی را هم جذب کردیم، او با انتقال آزاد از پورتو می آید. او بازیکن مهمی در سطح بین المللی است، گل های زیادی به ثمر رسانده است، بنابراین ما از این انتقال بسیار خوشحالیم.

2018357
یکی از نکات جالب مصاحبه امشب اینزاگی در مهدی طارمی با شبکه دازن این بود که سرمربی اینتر امشب در حال تماشای بازی پورتو مقابل چاوز بود که طارمی موفق به گلزنی شد و به همین دلیل صحبت های سرمربی در مورد کیفیت او به نوعی تایید شد.

مشخص است چه بازیکنانی می روند؟
فکر نمی کنم، ما همچنان بازیکن می خواهیم و همانطور که گفتم باید با باشگاه صحبت کنیم. به مدیران گفتم همه بازیکنان را می‌خواهم و نمی‌خواهم کسی برود.

مجله اخبار فوتبال خارجی