منچستریونایتد قصد دارد از هری مگوایر به عنوان طعمه برای جراد برانتویت استفاده کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد قصد دارد از هری مگوایر به عنوان طعمه برای به دست آوردن هدف اصلی دفاعی خود جراد برانتویت استفاده کند.

خط دفاعی در تمام فصل نقطه ضعف بزرگی بوده است و شیاطین سرخ تنها در لیگ 51 گل به ندرت به ثمر رسانده اند.

در نتیجه، INEOS جذب یک مدافع میانی جدید را به یک اولویت تبدیل کرده است و نامی که اغلب به انتقال منچستر مرتبط می شود، نام بازیکن جوان اورتون است.

او از یک فصل شکست لذت برده است که در آن 39 بازی در تمام مسابقات برای تافی ها انجام داده است.

او قبلاً با گلزنی در پیروزی 2-0 اخیر تیمش مقابل لیورپول، خود را مورد علاقه هواداران یونایتد قرار داده است تا آخرین میخ را در امیدهای قهرمانی تیم آنفیلد رقم بزند.

این مدافع توسط هم تیمی او جردن پیکفورد به عنوان یک رولزرویس توصیف شده است و در نتیجه، او اولین گزینه INEOS برای تقویت خط دفاعی است.

تصور می‌شود که مشکلات اقتصادی اورتون به این معنی است که آنها احتمالاً تجارت خواهند کرد اما خواهان یک معامله زودتر قبل از پایان سال مالی در 30 ژوئن هستند.

روزنامه دیلی استار با گزارشی که منتشر کرد، به این آتش سوزی افزود: «منچستریونایتد قصد دارد از هری مگوایر به عنوان طعمه در تلاش خود برای به خدمت گرفتن جراد برانتویت استفاده کند.

اورتون، البته، از حفظ خدمات او ناامید است. با این حال، مشکلات مالی شدید باشگاه و تصاحب مشکل دار 777 به این معنی است که آنها ممکن است مجبور شوند دارایی های ستاره را بفروشند تا از کسر امتیاز بیشتر بازی جوانمردانه مالی جلوگیری کنند.

“از این رو یونایتد امیدوار است که با پیشنهاد مگوایر، مدافع باتجربه سه شیرها به عنوان بخشی از بسته خود، رقابت نقل و انتقالات را به نفع آنها تغییر دهد.”

اینکه آیا مگوایر با چنین معامله ای موافقت می کند یا نه، مورد بحث است. در حالی که به سختی جهان را به آتش کشیده است، این مرد انگلیسی از یک کمپین نسبتا خوب لذت برده است و 31 بازی در تمام مسابقات برای تیم اریک تن هاگ انجام داده است.

علاوه بر این، با توجه به اینکه رافائل واران و جانی ایوانز به احتمال زیاد به سمت دروازه خروج می روند و مشکلات مصدومیت لیساندرو مارتینز، او ممکن است شانس خود را برای تضمین زمان بازی منظم تر در فصل آینده تصور کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/04/manchester-united-aiming-to-use-harry-maguire-as-bait-for-jarrad-branthwaite-279770/ منبع: