بحران جدید پاریس/ امباپه با ستاره دیگری درگیر شد!

لوپاریزین به یاد می آورد که کیلیان امباپه پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا از هم تیمی هایش در رختکن انتقاد کرد و به آنها گفت: به هر حال ما نباید آسیب ببینیم. مهمتر از آن، ما باید خوب غذا بخوریم و خوب بخوابیم.” جمله دوم کیلیان امباپه وراتی را ناراحت می کند زیرا احساس می کند سخنان ستاره فرانسوی او را مسخره می کند. درگیری بین این دو بازیکن از اینجا شروع می شود.

پاری سن ژرمن در سال 2012 مارکو وراتی ایتالیایی را به خدمت گرفت. وراتی به سرعت مورد علاقه هواداران قرار گرفت و پس از 10 سال همچنان پیراهن PSG را بر تن می کند. اما اکنون به نظر می رسد که او دیگر محبوبیتی ندارد و کیلیان امباپه یکی از ستاره های اصلی تیم حضور او در رختکن را نشان نمی دهد.

همچنین بخوانید: عصبانیت امباپه از انتشار اخبار کذب توسط یک روزنامه/ منابع خود را بررسی کنید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در طول دو سال گذشته، وراتی بارها در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفته است، اکثر آنها سبک زندگی او را هدف قرار داده اند و معتقدند که بازیکن ایتالیایی به اندازه کافی حرفه ای برای بازی در تیم بزرگی مانند PSG نیست.

روزنامه لوپاریزین فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد که بحران پاری سن ژرمن تمام نشده است و پس از تنش های شدید چند روز گذشته، پاریسی ها اکنون با بحران دیگری در رختکن مواجه شده اند: درگیری های متعدد بین دو بازیکن این تیم، کیلیان امباپه و مارکو وراتی.

در روزهای پس از بازی پاری سن ژرمن و منچسترسیتی، صحبت های امباپه در رسانه های فرانسوی منتشر شد، اما بیشتر گزارش ها نیمار را به عنوان حاشیه ساز شوخی امباپه می دانستند. در گزارش اخیر خود، لوپاریزین می گوید امباپه در واقع منظور وراتی بوده است و از آن زمان درگیری بین این دو ادامه دارد.