بحران در ایتالیا؛ خداحافظ ستاره های لاجوردی

ناکامی تیم ملی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، بحران های بیشتری را در این تیم به همراه داشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا پس از قبول شکست مقابل مقدونیه شمالی در اولین بازی مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، جواز حضور در این رقابت ها را کسب نکرد.
لورنزو اینسینیه، چیرو ایموبیله و جورجینیو روز گذشته اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کردند تا به تیم های باشگاهی خود بازگردند، اما بسیاری معتقدند این اولین نشانه ای است که این سه بازیکن می توانند با تیم ملی خود خداحافظی کنند.
این سه بازیکن به همراه مارکو وراتی، جانلوکا مانچینی و دومنیکو باراردی همگی به روبرتو مانچینی اجازه دادند تا زودتر از آتزوری جدا شود.


سرویس خبر شماره: 1816939 |
07 فروردين 1401 ساعت 14:45 |
3,735 امتیاز خبر|

2نظرات

کوریره دلو اسپورت مدعی شد که تصمیم اینسینیه، ایموبیله و جورجینیو برای ترک اردوی تیم ملی به معنای آمادگی آنها برای خداحافظی از تیم ملی پس از درام عدم صعود به جام جهانی 2022 قطر و شکست مقابل مقدونیه شمالی است. .
اینسینیه و جورجینیو پس از عملکرد درخشان خود در یورو 2020 نتوانستند به دوران اوج خود در این فصل برگردند و ایموبیله نیز به اندازه مانچینی قوی نبوده است.
شکست 0-1 مقابل مقدونیه در پالرمو باعث شد تا بسیاری از هواداران تیم ملی ایتالیا از عملکرد این سه بازیکن به شدت انتقاد کنند.
در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی