کیروش دو مدافع را به تیم ملی مصر دعوت کرد

بر اساس بیانیه ای که فدراسیون فوتبال مصر پس از بازی منتشر کرد، عبدالمنعم در نیمه اول بازی مقابل سنگال بینی خود را شکست و این بازیکن تحت عمل جراحی اضطراری قرار گرفت.

در این دیدار که در قاهره و با حضور پرشمار هواداران مصری برگزار شد، شاگردان کی روش با گل زودهنگام دقیقه 4 مدافع حریف به پیروزی رسیدند. جایی که محمد صلاح روی پاس خوب امرالسلویه در موقعیت تک به تک با ادوارد مندی قرار گرفت که ستاره مصری پس از برخورد به تیر افقی دروازه حریف، سالیو سیس را زد و وارد دروازه شد.

این دیدار شاهد مصدومیت محمد عبدالمنعم مدافع تیم ملی مصر بود و غیبت او در بازی برگشت مقابل شیرهای ترنگجا قطعی شد. این در حالی است که محمود حمدی در این بازی 2 کارت به دلیل کارت زرد دریافت کرد و در بازی برگشت شکست خورد.

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر تصمیم دارد دو مدافع را برای بازی برگشت مقابل سنگال دعوت کند.

تیم ملی مصر خود را برای بازی برگشت مقابل سنگال در 9 آوریل در داکار پایتخت سنگال آماده می کند. این دیدار با یک گل به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1816938 |
07 فروردين 1401 ساعت 14:40 |
81 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر تصمیم دارد رامی ربیعه و علی جبر مدافعان الاهلی و اهرام را برای پیوستن به لیست فراعنه احضار کند.

در نتیجه تیم الاهلی و پیرامیدز درخواستی از کادرفنی تیم ملی مصر دریافت کردند که از رامی ربیعه (28) و علی جبر (33) برای حضور در اردوی تیم ملی مصر دعوت شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی