تجلیل از برندگان بهترین جشنواره علوم ورزشی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم، مراسم معرفی آثار برگزیده اولین جشنواره برگزیدگان علوم ورزشی و تجلیل از اعضای پیشکسوت اساتید بدنه برگزار شد. و اساتید برجسته جامعه دانشگاهی و همچنین تقدیر از فدراسیون های ورزشی برتر در این زمینه فعالیت های علمی و فناوری روز سه شنبه 21 اردیبهشت 1402 از ساعت 10 صبح الی 13 بعدازظهر از دانشگاه تهران برگزار می شود. .

مراسم تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار می شود.

تجلیل از برندگان بهترین جشنواره علوم ورزشی

بر اساس این گزارش، در بخش رقابتی جشنواره، نتایج هیئت داوران در هر یک از رشته‌ها شامل: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، رساله، طرح‌های پژوهشی، اختراعات و همچنین طرح‌های فن‌آوری و نوآورانه اعلام می‌شود. استارت آپ های ورزشی .

همچنین در قسمت ویژه این مراسم از روسای عالی ترین فدراسیون های ورزشی به دلیل همکاری در اجرای فعالیت های ورزشی علمی، پژوهشی و فناوری تجلیل خواهد شد.

در این دوره از جشنواره، بیش از 400 اثر جدید (کار انجام شده در دو سال اخیر) توسط پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم ورزشی و سایر علاقمندان از سراسر کشور در محورهای: «بهبود عملکرد ورزشی در ورزش قهرمانی»، «مطالعات فعالیت بدنی و بهزیستی»، «پزشکی ورزشی»، «بیومکانیک ورزش»، «توسعه مدیریت و سیاست ورزشی»، «بازاریابی و تجاری‌سازی در ورزش»، «جامعه‌شناسی ورزش، «علوم رفتاری «ورزش» و «روانشناسی ورزش» ارسال شد و پس از بررسی دقیق تمامی آثار ارسالی، ضمن اعلام برترین اثر در هر حوزه، سه اثر به عنوان آثار شایسته معرفی می شود.

1868421



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1934046
مه 09, 1402 در 02:39 ب.ظ
77 امتیاز خبر

0نقطه نظر