جیلن براون از سلتیکس می دانست که با کوین دورانت معاوضه نخواهد شد

شمس چارانیا حتی گزارش داد که سلتیکس بسته‌ای شامل براون، دریک وایت و انتخاب‌های دورانت به نت‌ها پیشنهاد داده بود – اما بروکلین رد کرد و به دنبال چیزهای بیشتری بود.

رابطه جیلن براون با سلتیکس بعد از این همه شایعات تجاری چگونه است؟ Wyc Grousbeck به ما اطلاع دهد. #سلتیکس #BleedGreen pic.twitter.com/0IYQGNhdtE

او آن را در پایگاه داده ذهنی خود فایل می کند. فقط همین است. آنها همیشه در مورد همه چیز صحبت می کنند، به این معنی نیست که معامله ای پیشنهاد شده است. جیلن جایی نمی رود. او این را قبل از پایان ضرب الاجل تجاری می دانست زیرا من شخصاً به او گفتم.

وایک گروسبک، مالک بوستون سلتیکس، قبل از پایان ضرب الاجل تجاری به جیلن براون گفته بود که قبل از اینکه کوین دورانت توسط فونیکس سانز خریداری شود، او را به خدمت نمی گیرد.

Wyc Grousbeck به Jaylen Brown گفت که او در مذاکرات تجاری دست نیافتنی است

در مصاحبه ای با گرگ هیل شو، مالک سلتیکس وایک گروسبک تایید کرد که با براون صحبت کرده و به این بازیکن 26 ساله گفته است که قبل از مهلت مقرر معامله نخواهد شد.

این حرکت باعث شده است که کتاب‌های ورزشی NBA به شانس Suns برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل در +450 ارزیابی کنند – دومین مورد علاقه پس از بوستون سلتیکس (+325).


ما در مورد چیزهای خصوصی روی آنتن درباره قراردادها یا هر چیز دیگری صحبت نمی کنیم. گروسبک گفت.