خاص ترین روز استقلال و پرسپولیس; مهلت AFC تمام شد!



پرسپولیس و استقلال که مالکیت مشترک داشتند، به طور قطعی به کنسرسیومی متشکل از شش بانک و هلدینگ خلیج فارس فروخته می‌شوند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا که به لیگ نخبگان آسیا تغییر نام داد، شرکت کنند. این مهلت را برای پرسپولیس و استقلال در نظر گرفتند تا یک بار برای همیشه مشکل مالکیت خود را حل کنند و حالا باید دید این دو تیم پرطرفدار تا چند سال دیگر می توانند در آسیا ظاهر شوند یا خیر.

رضا درویش در این خصوص اظهار می کند: مشکل خاصی نداریم و انشالله مجوز حضور در آسیا را خواهیم گرفت. فقط امیدواریم مالک جدید باشگاه یک بار برای همیشه بدهی پرسپولیس را به صفر برساند تا بهتر بتوانیم برای آینده برنامه ریزی کنیم.

از سوی دیگر استقلالی ها از انتقال به هلدینگ خلیج فارس راضی به نظر می رسند و حتی هواداران این تیم نیز در فضای مجازی و رسانه ای از این معامله استقبال کرده اند.

همانطور که می دانید استقلال 2 فصل متوالی به دلیل مشکلات عدیده از جمله بدهی به استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و پرسپولیس نیز دو فصل پیش حذف شد اما در این فصل توانست در این رقابت ها حضور پیدا کند هرچند که در مرحله گروهی مغلوب الدیل قطر شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: پایان دوران کابوس‌های استقلال و پرسپولیس/ این تصمیم باید سال‌ها پیش گرفته می‌شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال