رسانه ها – لیورپول “در دنده بالا نیست” اما “جسارت” یورگن کلوپ نتیجه داد – لیورپول اف سی

پس از پیروزی حرفه ای 3-1 لیورپول مقابل فولام در لیگ برتر، رسانه های انگلیسی بالاخره توانستند کلمات مثبتی در مورد قرمزها پیدا کنند.

اهمیت پیروزی در غرب لندن را نمی توان به اندازه کافی مورد تاکید قرار داد، زیرا امتیازات کاهش یافته به عنوان یک ضربه بزرگ در رقابت قهرمانی عمل می کند.

خوشبختانه، لیورپول در کریون کوتیج خوب بازی کرد و کار را انجام داد و ترنت الکساندر-آرنولد، رایان گراونبرچ و دیوگو جوتا گل‌های خود را به ثمر رساندند.

رسانه ها پیروزی قرمزها مقابل فولام را اینگونه ارزیابی کردند.

یک پیروزی حرفه ای در حالی که لیورپول کشتی را استوار کرد

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

تام گیبز از تلگراف از “جسارت” کلوپ با انتخاب تیمش تمجید کرد:

لیورپول خارج از اروپا بود، پس از یک شکست غیرمنتظره خانگی در لیگ و بازی در تعطیلات آخر هفته ای که برای نیمه نهایی جام حذفی در نظر گرفته بود، به خود می پیچید.

شانس پایان افسانه ای یورگن کلوپ برای هفته ها طولانی شده است، اما آنها پس از این پیروزی قانع کننده مقابل فولام، دوباره از منچسترسیتی در جدول لیگ برتر جلوتر هستند، البته با ستاره قابل توجه بازی سیتی در دست.

این یک بعدازظهر برای تصاحب یک کشتی در فهرست بود و کلوپ به خاطر جسارتش در انتخاب شایسته تقدیر است.»

بی بی سی اسپورت مایکل بردمور تحت تاثیر نحوه برد لیورپول قرار گرفت، در آن بازی که می توانست یک بازی دشوار باشد:

به نظر می‌رسید که جشن ثبت نام تجاری کلوپ پس از بازی با مشت‌های هواداران مسافر، پس از اینکه تیمش در آزمونی دشوار پشت سر گذاشت که نمی‌توانستند شکست بخورد، حتی بیشتر از حد معمول بود.

فولام در این فصل در کلبه دارای یک سری از پوست سر قابل توجه است که باعث ناراحتی آرسنال در ماه دسامبر شده است، در حالی که تاتنهام، برایتون و وستهم نیز به شدت شکست خورده اند.

لیورپول کاملاً از اعتبار خود آگاه بود، زیرا در اوایل این فصل توسط تیم مارکو سیلوا در یک پیروزی هیجان‌انگیز 4-3 و همچنین پشت سر گذاشتن نیمه‌نهایی جام کارابائو در دو بازی به پایان رسید.

این بسیار معمول‌تر از دیدارهای قبلی بود، اما الکساندر-آرنولد – که برنده دراماتیک لیورپول را در آنفیلد در آنفیلد شکست داد – نیاز داشت تا کاغذ لمسی را روشن کند.

اولی جنت TNT Sports احساس کرد که عمق ترکیب لیورپول در بازی مقابل فولام کلیدی است:

لیورپول به هیچ وجه در بهترین شرایط نبود، اما آنها مجبور نبودند در یک بعدازظهر نسبتا ساده برای آنها حضور داشته باشند.

فولهام در ضدحمله خطراتی را به وجود آورد، اما طبق کیفیت میهمان، جهش خطر آنها کم بود. آنچه بیشتر گفته شد، قدرت آنها در عمق بود.

کلوپ تصمیم گرفت نام ستاره‌های خود – صلاح، نونز، زوبوسلای و مک آلیستر – را به نفع گزینه‌های چرخشی بیشتر کنار بگذارد و دو نفر از آنها، با جوتا و گراونبرچ، که هر دو در این دوره دچار مصدومیت شده‌اند، این کار را انجام دادند. کسب و کار.”

نفوذ الکساندر-آرنولد درخشید

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: ترنت الکساندر-آرنولد بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

این آینه‘s مارک جونز فکر می کرد رهبری ترنت چشمگیر بود، زیرا او به عنوان معاون کاپیتان به رشد خود ادامه می دهد:

چگونه لیورپول دلتنگ نایب کاپیتان خود شد که او مصدوم است. الکساندر-آرنولد یکی از بهترین بازیکنان این بخش است و او این را از همان ابتدا در اینجا نشان داد.

الکساندر-آرنولد با پخش آن بمب های علامت تجاری از پشت، لحن و سبک اجرای لیورپول را تعیین کرد و او در هر کاری که آنها انجام دادند که در لحظات ابتدایی بازی بسیار تاثیرگذار بود، شرکت داشت، حتی ضربه آزاد فوق العاده ای که انجام داد. دروازه را باز کرد

او یک رهبر در این سمت است. حالا آن قرارداد را مرتب کنیم.»

صحبت کردن در اسکای اسپورت پس از بازی، اسطوره لیورپول جیمی کاراگر در مقایسه با ترنت و کوین دی بروین:

او در رتبه بندی بازیکنان پس از بازی خود نوشت لیورپول اکو‘s ایان دویل دیگری بود که از فوق ستاره سرخ ها تمجید کرد:

“خلاق ترین بازیکن لیورپول در نیمه اول و در حالی که گهگاه در خط دفاع قرار می گرفت، در یک ضربه ایستگاهی فوق العاده برای اولین بار به میدان رفت.

“نمایش معقول بعد از فاصله.”

رقابت های قهرمانی لیگ برتر ارزیابی شد…

لندن، انگلیس - یکشنبه، 21 آوریل 2024: دیوگو جوتا بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل سوم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

جونز سریع به این نکته اشاره کرد که لیورپول هنوز در ترکیب قرار دارد:

و بنابراین لیورپول به سطح آرسنال باز می گردد و منچسترسیتی را در تعطیلات آخر هفته که آنها تعهدات جام حذفی داشتند به رتبه سوم سقوط می کنند.

هنوز هم احتمال زیادی وجود دارد که روبان های جام لیگ برتر در پایان فصل بیاید و بار دیگر آبی آسمانی شود، اما از آنجایی که پپ گواردیولا از خستگی ناله می کند و سیتی با چند بازی دشوار خارج از خانه روبرو می شود، امید برای لیورپول هنوز وجود دارد. “

سرانجام، کاراگر بعد از برد روحیه مثبتی داشت:

یک نتیجه بزرگ برای لیورپول، نه فقط از نظر قهرمانی و سه امتیاز، بلکه برای بازگرداندن همه چیز به مسیر.

در اواسط هفته، آنها بازی را بردند، اما از رقابت خارج شدند، اما من فکر می کنم کلوپ تقریباً از آن برای “لیورپول برگشته” استفاده کرد. آنها دروازه خود را بسته نگه داشتند، بازی را بردند و این یک پله صعود دوباره از نظر عملکرد بود.

“البته می تواند بهتر باشد، اما این یک نتیجه عظیم است. با 5 بازی مانده به لیگ برتر، هم سطح با آرسنال، موقعیت خوبی است.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/media-liverpool-not-in-top-gear-but-jurgen-klopps-boldness-pays-off/ منبع: