اعصاب شکسته ژاوی پس از ال کلاسیکو; خجالت آوره!/خیلی خرج میکنی اما…

امید ضعیف بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی اسپانیا با شکست مقابل رئال مادرید از بین رفت، اما عصبانیت ژاوی بیشتر به سمت ناعادلانه بودن داوری بود. او پس از پایان بازی گفت: “در مورد داور چیزی نمی گویم، زیرا اگر این کار را می کردم محروم می شدم، اما همه بازی را دیدند.” ما امشب تیم بهتری بودیم و شایسته پیروزی بودیم.

عصبانیت ژاوی به دلیل عدم اجازه عبور لمینه یامال از خط دروازه نیمه اول بود. لالیگا فاقد فناوری خط دروازه است و پس از اینکه این بازیکن 16 ساله کرنر رافینیا را دفع کرد و لونین دروازه بان مادرید توپ را روی خط جمع کرد، تصاویر مختلف تصویر واضحی را نشان ندادند. ژاوی ابراز تاسف کرد: «مایه شرمساری است، زیرا فناوری مورد استفاده در سایر لیگ های بزرگ از جمله لیگ برتر انگلیس در لالیگا موجود نیست. اگر می‌خواهیم بهترین لیگ جهان باشیم، باید از این نظر پیشرفت کنیم، باید از فناوری استفاده کنیم.»

مارک آندره ترشتگن دروازه بان بارسلونا نیز از گل مردود به شدت عصبانی بود و گفت: “حیف است که آنها زاویه ای برای نجات دروازه پیدا کنند. من هیچ کلمه ای برای توصیف این وضعیت ندارم. آنها این همه پول را خرج می کنند.” اما آنها برای مهم ترین مشکل پول خرج نمی کنند.”

اعتراض ژاوی تنها به حادثه خط دروازه محدود نشد. وی افزود: داور حتی یک تصمیم خوب نگرفت، حیف است و ما نباید سکوت کنیم. وی در ادامه درباره تیم حریف اذعان داشت: مادرید قهرمانی فوق العاده ای داشت، آنها فقط یک بازی را باختند و تقریباً قهرمان شدند، به نظرم با توجه به اینکه “خیلی خوب بازی کردیم و مستحق هر سه امتیاز مسابقه بودیم” باید می بردیم.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی