درخواست افشاریان، اشتباهات داوری را هضم کنید

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره داوران دربی نیز توضیح داد: محمدحسین زاهدی فرد از استان بوشهر داور وسط، سعید قاسمی از استان اصفهان کمک داور اول، مداح که بسیار باتجربه و اهل تهران است کمک داور دوم است. ، مومنی از استان مازندران چهارمین داور و کمک داور ذخیره از تهران در انتظار خواهند بود. داوری دربی خوزستان را میشم حیدری صفایی و کرمان بر عهده دارند. امیدوارم هفته ای بدون استرس و آرامش باشد. چیزی که من را خوشحال می کند این است که حق واقعاً به حق می رسد، به خصوص که ما بعد از جام جهانی هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

زمانی که بازی های لیگ برتر از سر گرفته شد، خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از تیم ها خواست اشتباهات داوران را هضم کنند و به عنوان یک امر انسانی برخورد کنند.

درخواست افشاریان، اشتباهات داوری را هضم کنید


سرویس خبر شماره: 1860051
28 دسامبر 1401 ساعت 09:51
653

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسامی داوران بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر شب گذشته اعلام شد و مشخص شد که دربی توسط محمدحسین زهدی فرد سوت خواهد زد.

خداداد افشاریان در آستانه بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر به خبرنگار سایت فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم از فوتبال حرف های خوبی بزنیم. پس از یک ماه وقفه به دلیل جام جهانی و حضور تیم ملی کشورمان، اولین هفته ای که رخ داد، هفته ای است که 3 دربی در کرمان، خوزستان و تهران برگزار می شود. ما داوران مجربی برای این مسابقات داریم. اگر خدا بخواهد می تواند عدالت را به صالحان بازگرداند و اعاده قضاوت ها با آرامش همراه باشد. از تیم های خونه به خونه و میهمان می خواهم که با آرامش داوری را تماشا کنند. اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد می توانند آن را هضم کنند و آن را مشکل انسانی بدانند. انشاالله این هفته برای داوران کشورمان بی عیب و نقص باشد.