واکنش باشگاه استقلال به جنجال یورگن لوکادیا/ اصلا نمی شود با پرسپولیس شوخی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی استقلال به آبی پوشان پاداش می دهد، گفت: بله قطعا برای برد در این بازی پاداش تعیین می کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت ارائه دهنده استراماچونی تصریح کرد: برای پرداخت اقساطی مطالبات این سرمربی از این سرمربی شماره حساب گرفته ایم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فتح الله زاده در پاسخ به اینکه برخی فکر می کنند با رفتن لوکادیا فکر استقلال تلطیف می شود، گفت: نه اصلا اینطور نیست. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و به عنوان یک مدعی قدرتمند برای ما دیده می شود. اصلا نمی شود با این تیم شوخی کرد. آنها باید با تمام وجود در زمین ظاهر شوند تا هواداران را خوشحال کنند.

مدیرعامل استقلال گفت: نمی دانم نتیجه چه می شود اما کیفیت بازی تیم ما بالاست، امیدوارم با دست پر زمین را ترک کنند.

علی فتح الله زاده درباره قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 گفت: باشد که مسی جام جهانی خود را به خوبی تمام کند و نشان دهد که خواستن شدنی است. او در این شرایط تمام تلاش خود را کرد. یک سالی می شود که مسی کیفیت چندانی نداشت و خوب بازی نمی کرد اما در جام جهانی خوش درخشید.

مدیرعامل استقلال درباره برگزاری دربی پایتخت بدون حضور تماشاگر گفت: به هر حال من عاشق استقلال و بازی با تماشاگران هستم. چون تماشاگر نیست ممکن است به ورزشگاه نروم و از خانه بازی را تماشا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از میزبانی قطر در جام جهانی پشیمان است، گفت: نه تنها من، بلکه دنیا باید از این سازمان پشیمان شود. چون یک کشور آسیایی جام جهانی را به خوبی و با این کیفیت مدیریت کرده است. او نشان داد که سطح مدیریت در آسیا بسیار بالاست.

فتح الله زاده درباره شرایط دربی استقلال گفت: شرایط استقلال خوب است و پول هم رسیده است. بچه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن در دربی تلاش می کنند و تمرین می کنند.