دستان ثابت ژاپن را به المپیک برد


سرویس خبر شماره: 2019044
16 مه 1403 ساعت 3:50 ق.ظ.
351 امتیاز خبر

1نقطه نظر

این سنگر مشکل ژاپن را حل خواهد کرد

پس از مشکلات پیش آمده در جام ملت های آسیا 2023، فوتبال ژاپن قصد دارد با برنامه ریزی خوب نقاط ضعف خود را جبران کند.

دستان ثابت ژاپن را به المپیک برد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جام ملت های 23 سال آسیا با 4 ماه اختلاف نسبت به بزرگسالان در دوحه برگزار شد و این بار تیم المپیک ژاپن با قهرمانی در سال 2016 موفق به تکرار این کار شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تفاوت اصلی این دو ژاپنی در خط دفاع و دروازه بان این دو تیم بود. به یاد داریم که خط دفاعی نامنظم ژاپن و همچنین واکنش های عجیب دیون سوزوکی برای آبی ها دردسرساز شد و این تیم با دریافت 5 گل در دیدارهای مرحله گروهی و 3 گل در مرحله پلی آف ضعیف ترین آمار خود را به ثبت رساند.

با این حال شرایط در بازی های زیر 23 سال کاملا متفاوت بود. این تیم در گروهی شامل کره جنوبی، چین و امارات تنها یک گل به ثمر رساند و در مرحله پلی آف تنها دو گل دریافت کرد.

2018048

این تیم اگرچه در اولین مرحله پلی آف دیدار با قطر گرفتار شد و پیروزی 2-0 خود را به تساوی 2-2 تغییر داد، اما نمی تواند از واکنش های لئو و سیوهای لئو مقابل قطر چشم پوشی کند. آنها در نهایت موفق شدند در این دیدار 4 بر 2 به پیروزی برسند اما بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که ممکن است اختلاف دو تیم با حملات قطر تغییر کند. در آخرین بازی که تیم ملی ژاپن در دقیقه 91 گل اول را به ثمر رساند، طبق صحبت های مدافع 21 ساله این تیم، باید با بازیکن ازبکستانی دوئل می کرد و او تمام تلاشش را کرد تا پنالتی او را مهار کند. در دقیقه 95 کوکوبو در یکی از سخت ترین موقعیت ها با خونسردی عمل کرد و به لطف اعتماد به نفس مثال زدنی اش توانست این پنالتی را مهار کند تا ژاپن برای دومین بار قهرمان شود.

برخی رسانه های ژاپنی این اتفاق را با واکنش سوزوکی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان مقایسه کردند که اگر کوکوبو در این دیدار حضور داشت می توانست واکنش بهتری به پنالتی علیرضا جهانبخش نشان دهد.

2018049

لئو در 22 سالگی شاگرد راجر اشمیت در بنفیکا است و این روزها به عنوان دروازه بان آینده دار فوتبال ژاپن، مردم این کشور را امیدوار کرده است که بتواند رقیب ویژه سوزوکی برای جام جهانی 2026 باشد. جام.

او هنوز برای تیم اصلی بنفیکا بازی نکرده است، اما با بازی هایش در آسیا، احتمالاً فصل آینده یا به صورت قرضی یا به عنوان رقیب تروبین اوکراینی، بنفیکا را ترک خواهد کرد که در پست دفاع کناری تمام تلاش خود را خواهد کرد. وارد میدان می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی