شمس آذر و فرصت معجزه آفرینی در سیرجان!


سرویس خبر شماره: 2019087
16 مه 1403 ساعت 3:30 ق.ظ.
29 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هنگام تلاش برای رسیدن به رتبه ششم جدول:

در صورت شکست گل گهر، شمس آذر به رتبه ششم رده بندی می رسد.

شمس آذر و فرصت معجزه آفرینی در سیرجان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سعید دهیکی با شکست در دیدار مقابل گل گهر سیرجان این فرصت را خواهند داشت تا به رده ششم جدول رده بندی برسند و منتظر لغزش و صعود ملوان در هفته های آتی لیگ باشند.

شمس آذر با 34 امتیاز در رده هفتم و گل گهر با 35 امتیاز در رده ششم قرار دارند. شاگردان سعید دهیکی در صورت پیروزی در این دیدار قطعا به رده ششم صعود خواهند کرد و با 37 امتیاز با 39 امتیاز پشت سر ملوان قرار خواهند گرفت. با شکست ملاوان مقابل هوادار، دیدار هفته آینده آنها با ملاوان با شور و شوق بیشتری دنبال می شود و برای رسیدن به رده پنجم رده بندی با ملاوانی نبردی دیدنی خواهند داشت.

شمس آذر قزوین که اولین سال حضورش در لیگ برتر است، اگر بتواند به رده پنجم جدول برسد و از مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور عقب بیفتد، عملکرد عالی خود را تکمیل خواهد کرد و فصل را در پایان فصل به پایان می رساند. در همان جا برسند شگفتی ساز کرد که البته با توجه به عملکرد خوب ملوان و شرایط استقبال گل گهر مقابل آنها کار سختی خواهد بود و به راحتی اتفاق نخواهد افتاد.

این تیم با انگیزه پس از نمایش خوب مقابل استقلال و پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان در فرم خوبی قرار دارد و به شرایطی که در نیم فصل اول داشت نزدیک می شود و به رقیبی سرسخت برای لیگ برتر تبدیل شده است.

سعید دخی در بازی فردا به مصاف سرمربی ای می رود که از نظر سابقه مربیگری در شرایط بالاتری قرار دارد و در این دیدار با انگیزه های خاصی به مصاف تیم منسجم گل گهر می رود تا نتیجه اول را تکرار کند. تساوی پا در بدترین شرایط و در مقابل آنها شکست ناپذیر هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی