رکورد باورنکردنی هلند؛ امتیاز بیشتر از همه تیم گران قیمت انگلیسی/گواردیولا دشمن ارلینگ!

ارلینگ هالند رکورد گلزنی وحشتناکی را به دست آورد. 30 گل تا کنون در 26 بازی، ستاره نروژی را در کنار آقای گل در لیگ برتر قرار می دهد تا رکورد 34 گل آلن شیرر و اندی کول در تاریخ لیگ برتر انگلیس را بشکند.

اما ارلینگ هالند تاکنون در 26 بازی 30 گل به ثمر رسانده است. آماری با 4 بازی کمتر و البته یک گل بیشتر نسبت به تیمی که پس از تغییر مالکیت، ستاره های زیادی را در تمامی خطوط جذب کرد و تا به حال 3 مربی را بالای سر خود می دید.

نکته جالب اینجاست که هلند در دقیقه 69 جای خود را به جولیان آلوارز داد و دقایقی بعد بازیکن آرژانتینی گل چهارم سیتی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. به نظر می رسد که تنها گواردیولا می تواند با تعویض ها جلوی گلزنی هالند را بگیرد. این دومین بار در این فصل است که گواردیولا با جایگزینی هلند از زدن گل های بیشتری جلوگیری می کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما او اکنون رکورد قابل توجهی نیز دارد. هلند در بازی روز شنبه مقابل ساوتهمپتون موفق شد اولین گل خود را با ضربه سر در دقیقه 45 به ثمر برساند و به رکورد 29 گل در لیگ برتر برسد. سپس در دقیقه 68 یک سوپرگل نیز به ثمر رساند. جک گریلیش از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و شش قدم نزدیک محوطه جریمه رفت و غول نروژی با یک ضربه برگشت دروازه حریف را باز کرد تا با ثبت یک دبل و آماری فوق العاده به رکورد 30 گل لیگ برتر برسد. در اولین مرخصی سال فعالیت خود در انگلستان.

هلند با زدن چهار گل دیگر به رکورد تاریخی و جاودانه 34 گل شیرر و اندی کول خواهد رسید و با زدن 5 گل دیگر به تنها رکورددار تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که آبی های لندن ستارگانی مانند رحیم استرلینگ، اوبامیانگ، فلیکس، مودریچ و کای هاورتز را در خط حمله دارند و در خط میانی بازیکنانی مانند مونت و حکیم زیاش نقش آفرینی می کنند که هر کدام می توانند گلزن باشند. خودت

اما با این آمار رکورد عجیبی به ثبت رسیده است. چلسی انگلیسی با خط مهاجم گران قیمت و گران قیمت خود، تا کنون در 30 بازی 29 گل به ثمر رسانده است.