ژابی آلونسو روزی لورکوزن در فرانکفورت


سرویس خبر شماره: 2019080
16 مه 1403 ساعت 03:00
244 امتیاز خبر

1نقطه نظر

این سباستین پریا است

سباستین پریا فردا در فرانکفورت خواهد بود تا در روز ژابی آلونسو بایر لورکوزن باشد.

ژابی آلونسو روزی لورکوزن در فرانکفورت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژابی آلونسو برای بازی فردا مقابل فرانکفورت محروم است و دستیارش سباستین پریا یک روز جایگزین او می شود. بنابراین طرد شده ژابی آلونسو از لورکوزن به فرانکفورت برای یک روز خواهد بود.

در جریان پیروزی 2-0 بایرلورکوزن در لیگ اروپا در رم در روز پنجشنبه، پریا پس از دریافت کارت قرمز مقابل وستهم، تیم را از دست داد.

که یک طرد شده است

او در اکتبر 2022 به همراه آلونسو وارد لورکوزن شد. از سال 2001 تا 2018، پریا در رده های جوانان رئال مادرید، از زیر 11 سال تا تیم دوم (رئال مادرید کاستیا) کار کرد. پاریا آخرین سال خود را در رئال مادرید در کنار آلونسو گذراند. در سال 2019، پریا و آلونسو از تیم جوانان رئال مادرید به تیم دوم رئال سوسیداد رفتند. این دو بیش از سه سال در آنجا ماندند تا اینکه ژابی هدایت لورکوزن را در دست گرفت.

ژابی آلونسو به عنوان یک مربی محروم، اجازه دارد قبل از بازی و همچنین در زمان استراحت با تیم صحبت کند، اما باید برای شروع بازی به سکوها بازگردد.

ژابی درباره محرومیتش گفت: “سباستین و آلبرتو انسیناس روی نیمکت خواهند بود و مشکلی وجود نخواهد داشت، این در حال حاضر ما را نگران نمی کند. شما از روی سکوها دید خوبی از مسابقه دارید، اما نمی توانید تاثیر مستقیم داشته باشید.” بازیکنان باهوش هستند و من با آنها صحبت خواهم کرد.”

مجله اخبار فوتبال خارجی