علیرغم دوران قرضی منچستریونایتد، سوفیان امرابات توسط ناپولی تحت تعقیب قرار گرفت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد سه گل مقابل تیم چمپیونشیپ کاونتری سیتی دریافت کرد و تقریباً اجازه داد در وقت‌های اضافه همه چیز را از دست بدهد تا اینکه در نیمه نهایی جام حذفی یکشنبه با نتیجه 4-2 در ضربات پنالتی پیروز شد.

تعویض های اریک ده هاگ باعث شد تا کاونتری به بازی بازگردد و از سه گل عقب افتادن در دقیقه 70، آنها در وقت عادی بازی را به تساوی کشاندند.

این مرد هلندی به مصدومیت برای نمایش شرم آور اشاره کرد که در آن هافبک و ذخایر دفاعی یونایتد قبل از بازی به شدت تحلیل رفت.

کازمیرو مجبور شد به عنوان یک مدافع میانی بازی کند زیرا ویلی کامبوالا به چهار مدافع میانی دیگر در کناره ها پیوست. در خط میانی، هم میسون مانت و هم سوفیان امرابات در طول تمرین مصدوم شدند.

تمدید وام امرابات بعید است

سرمربی تصمیم گرفت تا کوبی ماینو را برای کریستین اریکسن که به سختی استفاده می شد، کنار بگذارد، زیرا تیم چمپیونشیپ به دلیل سرعت کم بازیکن دانمارکی انگیزه پیدا کرد.

این بازیکن مراکشی جایگزین ایده آلی می شد زیرا او بیشتر یک هافبک دفاعی طبیعی است، اما تا کنون در دوران قرضی خود، این بازیکن 27 ساله به سختی تحت تاثیر قرار گرفته است و در نهایت مرتکب چندین اشتباه بزرگ شده است.

مرد فیورنتینا آخرین بار در سال 2023 یک بازی در لیگ برتر را آغاز کرد و واضح است که او بهترین گزینه برای بازی انگلیس نیست.

او به دلیل نداشتن یک پیش فصل مناسب وارد زمین شد در حالی که تن هاگ در ابتدا مجبور شد از او به عنوان دفاع چپ استفاده کند. این هم به اعتماد به نفس او کمکی نکرد.

بعید است که یونایتد به طور دائم او را به خدمت بگیرد و در صورت روزنامه نگاری، بازگشت به سری آ ممکن است مورد توجه قرار گیرد رودی گالتی قابل باور است

گفته می شود ناپولی مدافع عنوان قهرمانی سری آ حاضر است با ملی پوش مراکشی که نقش درخشانی برای کشورش در قطر ایفا کرده و در عین حال به فیورنتینا کمک کرد تا فصل گذشته به فینال لیگ کنفرانس اروپا برسد، شانس بیاورد.

حالا ناپولی هم به مسابقه می‌پیوندد

ناپولی همچنین سوفیان امرابات را که از برنامه های منچستریونایتد خارج است و گیدو رودریگز را به عنوان بازیکن آزاد در لیست هافبک ها قرار داده است.

او در X (توئیتر سابق) نوشت: «به خصوص در صورت خروج لوبوتکا، آنها می توانند به گزینه های مشخص تبدیل شوند.

علیرغم چنین کمپین ضعیف در اولدترافورد، حتی تیم های لیگ برتری مانند فولام و به طور شگفت انگیزی، لیورپول هر دو علاقه مند به معامله هستند.

سپس بارسلونا و یوونتوس نیز وجود دارند و جالب است که ببینیم آینده امرابات پس از چنین طلسم ناامیدکننده ای که هم بازیکن و هم یونایتد از آن پشیمان هستند، در کجا قرار دارد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/22/despite-underwhelming-manchester-united-loan-stint-sofyan-amrabat-wanted-by-napoli-279166/ منبع: