رئال مادرید درد بارسا را ​​تشدید کرد/شعارهای تمسخر آمیز در برنابئو + فیلم

هواداران بارسلونا شب سختی را پشت سر گذاشتند و برای دومین بار در این فصل به دلیل گل دیرهنگام جود بلینگهام، برتری خود را در ال کلاسیکو از دست دادند. امید آبی ها بر باد رفت و در این بین سانتیاگو برنابئو فرصت را برای تمسخر دشمن قدیمی از دست نداد.

شعارهای حین و بعد از مسابقه ژاوی قرار می گذارد معنی ماندن ژاوی نه تنها توسط هواداران بارسلونا بلکه توسط هواداران رئال مادرید شنیده شد و به نظر می رسد مادریدی ها با تکرار این شعار این پیام را می دهند که ماندن ژاوی به نفع سرخپوشان است.

ژاوی فصل گذشته بارسلونا را به قهرمانی لالیگا رساند، اما امیدهای او برای کسب این جام در این فصل ناکام ماند. اگرچه هواداران بارسلونا بر سر آینده ژاوی اختلاف نظر دارند، اما این شعار فصل گذشته در نیوکمپ و اوایل امسال در مونتجویک شنیده شد.

به نظر می رسد ژاوی در تصمیم خود مصمم است و در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد. نتایج هر چه که باشد، باید گفت که ژاوی به دلیل کنفرانس های مطبوعاتی اش در شش ماه گذشته مورد تمسخر و بی اعتباری قرار گرفته است. او به عنوان یک بازیکن اعتبار و احترام زیادی داشت و این سوال می تواند برای او و هواداران بارسا دردناک باشد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی