شکست یونایتد به قیمت رونالدو؛ 5 5 میلیون شکست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو تابستان امسال پس از سه سال حضور در یوونتوس از این تیم جدا شد تا بار دیگر در اولدترافورد برای منچستریونایتد بازی کند.
خیلی ها انتظار داشتند که این بازیکن 37 ساله با بازگشت یونایتد به یکی از مدعیان برتر لیگ برتر و حتی اروپا تبدیل شود، اما این اتفاق نیفتاد و شیاطین سرخ در این فصل روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.
یونایتد پنجمین فصل متوالی را بدون کسب یک جام پشت سر می گذارد و همین امر باعث زیان مالی برای کریستیانو رونالدو شده است.
گران ترین شکست فصل رونالدو تا اینجای کار، باخت او به اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که برای او 2.5 میلیون هزینه داشت، که با رسیدن آنها به فینال در پاریس فعال می شد.


سرویس خبر شماره: 1816902 |
07 فروردين 1401 ساعت 11:56 |
222 امتیاز خبر|

0نظرات

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی قرار است بند پاداش 5 میلیون دلاری قراردادش با منچستریونایتد را از دست بدهد.

کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، که یونایتد از سال 2013 تاکنون موفق به کسب آن نشده است، می تواند 1.5 میلیون جایزه نیز برای این بازیکن به همراه داشته باشد.
اما قرار نگرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده نیز می تواند به ضرر این بازیکن پرتغالی تمام شود.
با این حال، این بازیکن شانس کسب یک جایزه بزرگ را دارد که بهترین گلزن این فصل باشگاه باشد. او پیش از این در 33 بازی 18 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم است.
رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می برد و آماده است تا با پیروزی مقابل مقدونیه شمالی به تیم ملی کشورش در راهیابی به جام جهانی 2022 قطر کمک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی