ماموریت مهم رحمان احمدی در بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا

احمدی در شهریور 1390 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد در دروازه سپاهان قرار گرفت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید اما پس از پایان بازی مشخص شد که احمدی دو اخطاره شده و غیرقانونی بوده است. وی حضور داشت و به همین دلیل بود که نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود تیم قطری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

بازیکن سابق سپاهان حالا بعد از 6 بازی با لباسی متفاوت به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد. او این بار در 41 سالگی به عنوان مربی دروازه بان در سپاهان مشغول به کار است و باید مدافعان طلایی پوش را برای رویارویی با رقبای آسیایی آماده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحمان احمدی یکی از باتجربه ترین دروازه بان های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است که احمدی توانست با لباس سپاهان، سایپا و پرسپولیس در رقابت های آسیایی حضور یابد و اتفاقی جنجالی به دلیل آن رخ داد. حضور در داخل گل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاهی از اصفهان رسید.

کریستوفر کنت و رشید مظاهری دو دروازه بان سپاهان هستند که احمدی مسئول آماده سازی برای رویارویی با رقبای سرسختی مانند الدحیل قطر، التعاون عربستان و پاختاکور ازبکستان است.


سرویس خبر شماره: 1818155 |
16 فروردين 1401 ساعت 13:06 |
720 امتیاز خبر|

0نظرات

آماده سازی دو دروازه بان برای قفس تور سپاهان;

مدافع باتجربه تیم فوتبال سپاهان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نقش متفاوتی را ایفا خواهد کرد.

عکاس: امیر حسینی



مجله اخبار فوتبال داخلی