همه چیز برای بازی ایران و عراق در جام ملت ها آماده است

ضمن اینکه با این نتیجه عراق 6 امتیازی شده و بالاتر از اندونزی با 4 امتیاز راهی مرحله بعد می شود. مهم این است که اگر سوریه در نیمه دوم عراق را شکست دهد، اندونزی با همین نتیجه پیش می رود.

1829719

بازی بعدی ایران 20 اسفند در ورزشگاه JAR تاشکند خواهد بود و باید دید 29 اسفند جشن صعود جوانان ایران به جام جهانی خواهد بود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گروه ایران اولین گروهی است که سرنوشت آن در مرحله گروهی جام ملت های آسیا جوانان مشخص شده است تا دو تیم ایران و استرالیا راهی مرحله بعدی شوند. حالا مسابقات گروه دیگر ادامه دارد و تا ساعاتی دیگر سرنوشت تیم های صعود کننده مشخص می شود.

در گروه اول که سرنوشت آن به ایران گره خورده است، نیمه اول مسابقات همزمان در حالی به پایان رسید که عراق با تک گل حیدر عبدالکریم سوریه را شکست داد. ازبکستان نیز در ورزشگاه خود مقابل اندونزی به تساوی بدون گل رسید.

1829720

اگر این نتایج تا پایان باقی بماند، ازبکستان 7 امتیازی خواهد شد و نبرد حساسی با تیم استرالیا خواهد داشت که فینال زودهنگام برای تعیین سهمیه جام جهانی جوانان خواهد بود.

اما با این نتایج طبق پیش بینی ها عراق حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود که می توان آن را حریف مناسبی برای ایران دانست و تیم جوانان با یک برد احتمالی سهمیه جام جهانی را کسب کند.

ازبکستان در نیمه اول مقابل اندونزی به تساوی رسید و عراق با یک گل پیروز شد.

همه چیز برای بازی ایران و عراق در جام ملت ها آماده است


سرویس خبر شماره: 1894532
Mar 16, 1401 @ 6:36 PM
34.2K |

11نقطه نظر

پایان نیمه اول با تساوی برای ازبکستان