واکنش به لغو بازی جنجالی اهواز


سرویس خبر شماره: 2016286
3 مه 1403 ساعت 9:50 ق.ظ.
603 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجر سپاسی واکنش نشان داده است.

واکنش به لغو بازی جنجالی اهواز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر بروند و میزبان یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول باشند که این اتفاق رخ داد. . این اتفاق نیفتاد و دروازه ورزشگاه بسته شد. او اجازه نداد این مسابقه برگزار شود.

امیرحسین فراهانی، رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال نیز از باشگاه استقلال خوزستان به دلیل عدم اجازه باز شدن دروازه ورزشگاه انتقاد کرد. اینکه استقلال ملاثانی تیم خارجی نیست یا از استان دیگری است و مسابقات سطح استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می شود، آیا استقلال ملاثانی با یک تیم پایه برابری نمی کرد؟ آنها یک زمین و دو رختکن فراهم کردند و نیازی به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود..

حالا امید علی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به آنا گفت: این پرونده کاملاً مربوط به مسائل حقوقی بود. یک ناهماهنگی در خود این مجموعه رخ داده است. قصد داریم تا امروز بعدازظهر تمامی مدارک را جمع آوری کنیم تا اذهان عمومی روشن شود. خوزستان مردم شریفی دارد و ما در انجام مسئولیت اجتماعی خود دریغ نکرده ایم. اینکه آنها می خواهند چیزها را به مشکل دیروز ربط دهند چیزی است که در فرهنگ لغت ما نیست ظهر امروز رئیس هیات مدیره باشگاه با مستندات مربوط به این موضوع توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد..

او اضافه کرد: من نمی خواهم جواب آقای فراهانی را بدهم. چون یا مکاتبه با آنها در جریان نیست و یا اطلاعی ندارند. ما در اهواز مشکل مادی داشتیم و همه کسانی که مسابقات را دنبال می کنند می دانند.

نجفی یادآور شد: ماجرای استقلال ملاثانی آن چیزی نیست که می گوید. اینکه بخواهیم فقط برای خودمان افکار مثبت بیندیشیم و دیگران را محکوم کنیم چیز خوبی نیست. اما اینکه رئیس هیات مدیره باشگاه بعدازظهر توضیحات کاملی را به همراه مستندات می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی