بارسلونا حاضر است به پیشنهادات برای منچستریونایتد گوش کند رونالدو آرائوخو را پس از کارت قرمز لیگ قهرمانان اروپا هدف قرار می دهد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

احتمال خروج رونالد آرائوخو از بارسلونا، مدافع میانی بلندمدت منچستریونایتد به دلیل کارت قرمز او در هفته گذشته مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، بیشتر و بیشتر می شود.

مردان اریک ده هاگ روز گذشته بار دیگر نشان دادند که دفاع نمی تواند فشاری را که حتی از طرف چمپیونشیپ در جریان پیروزی مقابل کاونتری سیتی در فینال جام حذفی در ضربات پنالتی اعمال می شود، تحمل کند.

یونایتد 3-0 پیش بود و در حال حرکت بود، اما به نوعی توانست برتری را در 25 دقیقه پایانی بازی از بین ببرد، و پرچم آفساید دور از باخت در وقت اضافه بود.

شیاطین سرخ عادت کرده اند که ضربات زیادی را به سمت دروازه کنار بگذارند و هنگام دفاع از برتری، از نظر ذهنی بسیار ضعیف به نظر می رسند. در نتیجه، تصور می‌شود که INEOS یک جابه‌جایی برای یک مدافع میانی، احتمالاً حتی دو نفر در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تایید کند.

یونایتد با ترکیبی از بازیکنان باتجربه مانند گلیسون برمر و ژان کلر تودیبو و همچنین بازیکنان جوانی مانند جراد برانتویت، آنتونیو سیلوا و آرون آنسلمینو مرتبط شده است.

با این حال، هدفی که در لیست یونایتد بسیار طولانی‌تر از هر یک از این بازیکنان بوده است، رونالدو آرائوخو از بارسلونا است که باشگاه در ماه می 2022 زمانی که قراردادی سرگیجه‌آور برای این بازیکن پیشنهاد کرد، سعی کرد او را به خدمت بگیرد، اما او در نهایت تصمیم به امضای قرارداد گرفت. تمدید در نیوکمپ

این بازیکن اروگوئه ای همیشه ادعا کرده است که در کاتالونیا خوشحال است، اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که بارسلونا برای فروش این بازیکن بازتر شده است، زیرا هیئت مدیره در مورد اینکه اگر پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای این بازیکن برسد، چه کاری باید انجام دهد تقسیم شده است. به او.

اسپورت با ادعای اینکه این بازیکن در تابستان امسال “غیرقابل لمس” نیست، به این داستان افزوده است زیرا “آنها به پیشنهادات برای مدافع میانی اروگوئه ای گوش خواهند داد”.

این نشریه ادامه می دهد که «بازی مقابل پاری سن ژرمن زخم های باز و تردیدهایی در مورد تداوم برخی بازیکنان بر جای گذاشته است. یکی از آنها آراوجو است.

این یک راز آشکار است که کاتالان‌ها باید بفروشند تا بتوانند قوانین سخت‌گیرانه فیرپلی مالی اسپانیا را رعایت کنند و آرائوخو یکی از این بازیکنان است که می‌تواند مقدار قابل توجهی پول به دست آورد. یک بازیکن بومی بودن نیز به درآمدزایی کمک می کند، همانطور که فروش مارکوس راشفورد به دلایل مشابه به نفع مالی زیادی برای یونایتد خواهد بود.

آرائوخو یکی از فوتبالیست‌هایی است که بیشترین بازار را دارد و فروش او باعث افزایش سرمایه یا سود بیشتری می‌شود. باشگاه متقاعد شده است که می تواند به پیشنهادی بیش از 100 میلیون یورو دست یابد. رد این مبلغ برای یک مدافع میانی تقریبا غیرممکن است.

جالب اینجاست که ظهور پائو کوبارسی 17 ساله به این معناست که کاتالان‌ها معتقدند که با وجود یک مدافع میانی متخصص دیگر که می‌تواند به صورت رایگان وارد زمین شود و تیم فعلی، بارسلونا آن منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد و می‌تواند به این قیمت اوروگوئه‌ای را از دست بدهد. از کسب یک انتقال میلیون دلاری».

این قطعه با به چالش کشیدن اظهارات قبلی مبنی بر خوشحالی آرائوخو در اسپانیا به پایان می رسد و آنها در عوض گزارش می دهند، “از اظهارات او به نظر می رسد که آرائوخو با یک انتقال خوب و موقعیت بالا در مقصد جدیدش هم مشکلی ندارد.”

این واقعیت که یک روزنامه بسیار نزدیک به بارسلونا این را می گوید، کسی که معمولاً به عنوان سخنگوی باشگاه شناخته می شود، قابل توجه است. رسانه ای که معمولاً ادعا می کند هر بازیکنی از ماندن خوشحال است، در عوض ادعا می کند که فرد می خواهد نقل مکان کند، معمولاً نشانه ای است مبنی بر اینکه کاتالان ها می خواهند بازیکن را تغییر دهند.

علاوه بر این، طی چند هفته گذشته تغییری قطعی در روایت اسپانیا درباره خروج این مدافع ایجاد شده است. بدون شک آرائوخو با 25 سال سن و با تجربه بسیار زیاد، اگر واقعاً در بازار باشد، می تواند درآمد هنگفتی به دست آورد.

بایرن مونیخ و لیورپول و همچنین یونایتد در گذشته به شدت به این بازیکن مرتبط بوده اند.

یک جفت دفاع میانی متشکل از لیساندرو مارتینز و اروگوئه‌ای، مطمئناً یونایتد را بسیار ترسناک‌تر از آنچه در اکثر این رقابت‌ها شاهد بودیم، می‌سازد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/22/barcelona-willing-to-listen-to-offers-for-man-united-target-ronaldo-araujo-after-champions-league-red-card-279212/ منبع: