پارسا: کمالوند فقط لطف من را می خواهد


سرویس خبر شماره: 2016087
2 مه 1403 در 11:42 ب.ظ.
24.9 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

دروازه 7 متر است و فقط چند توپ را می توان گرفت.

دروازه بان صنعت نفت آبادان به انتقادات فراز کمالوند از او پس از شکست مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.

پارسا: کمالوند فقط لطف من را می خواهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صنعت نفت آبادان که در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، در هفته بیست و چهارم با سه گل مغلوب پرسپولیس شد تا با 16 امتیاز در رده شانزدهم باقی بماند. .

پیام پارسا درباره دیدار با پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: همه می دانیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه در رقابت برای قهرمانی است. این تیم با تمام قوا برای کسب امتیاز به آبادان آمد و فکر می کنم طراوت و کیفیت بازی مقابل سپاهان را نداشتیم و در همان ابتدای بازی غافلگیر شدیم. با این گل شرایط بازی برای ما پیچیده شد و هر چه بیشتر پیش می رفتیم تا بالاتر بازی کنیم و پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم، تیم حریف از مهره های خود استفاده کرد و موفق شد به ما ضربه بزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نفت با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین شد. با توجه به نتایج اخیری که در آبادان کسب کردیم، صد در صد با سه امتیاز وارد پلوتون شدیم. اینکه یک ساعت قبل از بازی ورزشگاه 70-80 پر شده بود ما را غافلگیر کرد و انرژی مضاعفی به ما داد اما متاسفانه بازی آنطور که می خواستیم پیش نرفت. و گل اولی که به ثمر رساندیم روند مسابقه را تغییر داد و باعث شرمساری هواداران شد.

دروازه بان نفتی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند مسئولیت گل های تیمش را بر عهده دارد، گفت: درست مثل زمانی که یک تیم گل می زند، همه تیم ها از عقب بازی می کنند تا توپ جلو بیاید و تبدیل به گل شود. تیم گل می زند گل می خورد، کل تیم مقصر هستند. طبیعتاً به عنوان دروازه بان دوست ندارم گل بزنم و تمام توانم را در زمین می گذارم، اما هفت متر دروازه است و می توانیم چند توپ را نجات دهیم. فکر می کنم گل هایی که خوردیم برای هر گلزنی توپ های سختی بود.

2013339

پارسا در واکنش به انتقاد شدید کمالوند از عملکرد تیمش گفت: آقا فراز 30 سال است که در فوتبال فعالیت می کند و سعی می کنیم از تجربیات او درس بگیریم. هر صحبتی که در کنفرانس می کند قطعا به نفع تیم است و به رشد آن کمک می کند و سعی می کنیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. تنها کاری که ما بازیکنان اکنون می توانیم انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم تا برای تیم سازنده باشیم.

او که در نشست خبری پس از بازی مورد انتقاد مستقیم کمالوند قرار گرفت، در پاسخ به اینکه آیا بعد از بازی با سرمربی تیمش صحبتی داشته است یا خیر؟ هر چه می گویند فقط برای بهتر شدن تیم است و ما سعی می کنیم از آنها استفاده کنیم. همانطور که گفتم، من با او صحبت نکرده ام، اما تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که بیشتر تلاش کنم تا به تیمم کمک کنم.

1942092

دروازه بان صنعت نفت درباره شرایط سخت این تیم در جدول گفت: همانطور که آقای کمالوند گفتند تا دقیقه 90 بازی با تراکتورسازی می جنگیم. سال گذشته کار ما سخت تر از این بود و 8 امتیاز از مس کرمان عقب بودیم اما بعد از بازی مقابل گل گهر توانستیم با سه امتیاز بیشتر از این تیم بالاتر باشیم. هیچ ناامیدی در تیم وجود ندارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم و تا آخرین لحظه می جنگیم. تمام هدف ما حفظ تیم برای خوشحالی مردم آبادان است.

وی با اشاره به خروج هواداران از ورزشگاه در اواسط بازی گفت: بعد از بازی صحنه ای از دقیقه 70 بازی را دیدم که هواداران در حال خروج از ورزشگاه بودند. این حادثه برای ما بسیار سنگین است و قول می دهیم تمام تلاشمان را بکنیم و صددرصد توانمان را بگذاریم تا این حادثه در آبادان تکرار نشود. خیلی بد است که هواداران در اواسط مسابقه ورزشگاه را ترک کنند. ما به آنها حق می دهیم و امیدواریم با عملکردمان بتوانیم محبت آنها را جبران کنیم که ساعتی قبل از مسابقه به ورزشگاه آمدند و تیم را حفظ کردند.

در نهایت پارسا درباره دیدار پیش رو صنعت نفت و هواداران گفت: 10 روز تا بازی با هواداران باقی مانده و تلاش می کنیم تا از نظر روحی ریکاوری کنیم. فکر می کنم در این دیدار اتفاقات مثبتی رخ خواهد داد. هواداران تیم خوب و قابل احترام هستند اما ما هر روز تمام تلاش خود را می کنیم تا با آمادگی کامل به این دیدار نزدیک شویم و با سه امتیاز از این شرایط خارج شویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی