پهنای قابل توجه بدن فرهاد مجیدی در اینستاگرام!


سرویس خبر شماره: 2016637
4 مه 1403 در 9:15 ب.ظ.
3.2 هزار |

5نقطه نظر

برای سرمربی سابق استقلال در العین آرزوی موفقیت دارم

فرهاد مجیدی برای العین در دیدار امشب مقابل الهلال آرزوی موفقیت کرد.

پهنای قابل توجه بدن فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است در ورزشگاه Hell Kingdom Arena با موفقیت از میدان خارج شود. تیم اماراتی موفق شد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود و بازی برگشت امشب برگزار می شود که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرد.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته در قالب فعلی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی دست یابد. اسطوره محبوب استقلال که به عنوان بازیکن قرضی العین بازی می کرد نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

2014216

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت با نتیجه 4 بر 2 مقابل دالیان چین پیروز شد و بازی برگشت نیز دقیقاً به سود تیم چینی بود تا اینکه فرهاد مجیدی گلزنی کرد. شلیک کرد. وی در آخرین لحظات بازی از پشت محوطه نتیجه را به 4-3 رساند تا نماینده امارات با گل در خانه حریف به فینال برسد.

العین در دیدار فینال مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و مجیدی نیز با پرچم ایران در جشن قهرمانی شرکت کرد. سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلبا امروز با انتشار ویدئویی از لحظه گلزنی خود به دالیان برای تیم العین در دیدار امشب مقابل الهلال آرزوی موفقیت کرد.

2014215

مجله اخبار فوتبال داخلی