آیا خاویر لگت در این پنجشنبه انتخابی دور اول خواهد بود؟

پیش نویس NFL 2024 به سرعت نزدیک می شود. این پنج شنبه، پیش نویس در دیترویت میشیگان برگزار می شود. فقط 13 مشتری بالقوه دعوت به حضور زنده را پذیرفته اند. عوامل متعددی می تواند در مورد اینکه چرا مشتریان احتمالی کمتری نسبت به حالت عادی به صورت زنده شرکت می کنند، دخیل هستند. برخی دوست دارند از پیش نویس با خانواده و دوستان خود در خانه لذت ببرند. دیگران از لغزش به دور دوم می ترسند در حالی که انتظار دارند در روز اول بروند.

صرف نظر از این، دور اول هنوز پر از استعداد است که می تواند به شکل دهی مجدد یک فرنچایز کمک کند. QBها و WRهای نخبه در بالای این پیش نویس با عمق در دورهای بعدی نیز وجود دارند. هفته گذشته، فیلد یاتس، تحلیلگر پیش نویس NFL در مورد WR کارولینای جنوبی خاویر لگت صحبت کرد. او بر این باور است که این بازیکن 23 ساله در صورت مناسب بودن می‌تواند این پنج‌شنبه را به دور اول برود. باید منتظر بمانیم و ببینیم آینده لگته چه خواهد شد.

آیا خاویر لگت در دور اول درفت NFL 2024 این پنجشنبه خواهد بود؟

خاویر لگت پنج فصل برای کارولینای جنوبی بازی کرد و پربارترین سال خود را در سال 2023 سپری کرد. لگت در آخرین فصل خود، 42 شکار در طول 4 سال به طول 423 یارد داشت. لگت همه اینها را در سال 2023 کنار هم گذاشت و سالی را پشت سر گذاشت که برای حضور در پیش نویس NFL 2024 نیاز داشت. 71 شکار او به طول 1255 یارد و هفت تاچ داون همگی اوج های حرفه ای بودند. فیلد یتس، تحلیلگر پیش نویس ESPN اشاره کرد که Legette مهارت های پس از گرفتن را دارد.

این شامل یک دایره 40 یاردی چشمگیر 4.39 برای WR به اندازه او می شود. Legette با وزن شش فوت و یک، 220 پوند، در حال حاضر به اندازه یک گیرنده NFL است و یک بازیکن فیزیکی است. یتس فکر می کند که انتقال او به NFL راحت خواهد بود. او از Chiefs در پیک شماره 32 به عنوان نقطه فرود احتمالی لگت در این پنجشنبه یاد کرد. ما دیدیم که راشی رایس به عنوان یک تازه کار با پاتریک ماهومز چه کاری انجام داد. لگت می تواند تهدید مشروع دیگری در WR برای Chiefs باشد، اگر آنها او را به خدمت بگیرند.

طبق گزارش ها، خاویر لگت پیش از درفت NFL 2024 این پنجشنبه با 14 تیم دیدار کرده است. علاقه جدی برای لگته وجود دارد، این در صورتی است که مکان مناسبی برای انتخاب او باشد. لگت بازیکنی است که دقیقاً در مرز دور اول دیرهنگام تا یک ثانیه زودتر قرار دارد. بسته به نحوه شکل‌گیری تخته، تیم‌هایی که نزدیک به پایان دور اول هستند، ممکن است بخواهند لگت را انتخاب کنند، زیرا می‌دانند دفعه بعد که انتخاب می‌کنند او آنجا نخواهد بود. صرف نظر از اینکه لگت در چه زمانی و در کجا پیش نویس می شود، او باید یک WR سازنده در NFL باشد.



https://sportslens.com/news/nfl-draft-analysts-think-south-carolinas-xavier-legette-could-be-a-first-round-pick-on-thursday/ منبع: