ستاره بایرن: دارم دقایق بازی مقابل رئال را می شمارم


سرویس خبر شماره: 2016638
4 مه 1403 در 9:20 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

جمال موسیالا می گوید برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه شماری می کند.

ستاره بایرن: دارم دقایق بازی مقابل رئال را می شمارم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت این دو تیم 30 آوریل در آلیانز آرنا و بازی برگشت 8 می در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود.

در حال حاضر هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. بایرن هر چند پس از 12 سال قهرمانی بوندسلیگا را از دست داد اما در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کرد و توانست با حذف آرسنال با نتیجه 3 بر 2 در دو دیدار به نیمه نهایی برسد.

از طرفی رئال مادرید یکی از بهترین فصل های خود را سپری می کند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا هستند و علاوه بر آن در لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر منچسترسیتی به نیمه نهایی رسیدند و حریف بایرن مونیخ شدند.

جمال موسیالا که یکی از آینده دارترین بازیکنان جوان جهان است در مصاحبه ای جدید درباره دیدار مقابل رئال مادرید گفت: من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه ای هستم.دو تیم از بهترین تیم ها من و جود در اروپا با دو بازی بسیار عالی برای سالها هم اتاقی بودیم و از آن زمان تاکنون با هم دوستان خوبی بوده ایم.

2014219

اولین بازی او در رئال مادرید یک بازی عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر برای سازگاری نیاز به زمان دارد، اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. من زیاد تعجب نمی کنم، زیرا ذهنیت جود را می دانم. من برای بازی مقابل او و هم تیمی هایش لحظه شماری می کنم.

مجله اخبار فوتبال خارجی