دقیق: ما موقعیت های زیادی داریم، گل های کمی می زنیم


کد اطلاعات: 1988931
2 ژانویه 1402 در 2:59 ب.ظ.
1.4K |

7نقطه نظر

تاریخچه شورای شهر به عنوان سرمربی به من کمک کرد

سعید دقیقی می گوید پرسپولیس حداکثر امتیاز می خواهد اما مقابل آنها فوتبال بازی نمی کند.

دقیق: ما موقعیت های زیادی داریم، گل های کمی می زنیم

به گزارش “ورش سه”، سعید دخی، سرمربی شمس آذر قزوین پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما با یک تیم بسیار قوی، با بازیکنان با کیفیت و مربی خوب و همچنین تماشاگران بسیار آموزش دیده بازی می کنیم. بازی ما بسیار سخت است و در این مدت سعی کردیم نقاط قوت و ضعف تیم مقابل را بررسی کنیم و بر اساس آن برنامه تاکتیکی خود را توسعه دهیم. پرسپولیس در دیدارهای گذشته علیرغم انجام دیدارهای باکیفیت به نتایج خوبی نرسید و قطعا فردا بازی خوبی را برگزار می کند و به دنبال حداکثر امتیاز است. اما ما یک تیم کامل نیستیم. بچه های ما امسال ثابت کردند که مقابل تیم های قوی و باکیفیت بازی می کنند.

زاغی ادامه داد: اولویت ما در بازی فردا به جای کسب امتیاز، بازی خوب است. ما جزو معدود تیم هایی بودیم که در مسابقات چه جلو بودیم و چه عقب بودیم سعی نکردیم شکل فوتبال را خراب کنیم. وقتی عقب بودیم، سعی نکردیم زمان بازی را از بین ببریم و با روش های دیگر امتیاز بگیریم. این نشان دهنده صلاحیت تیم ما است. امیدوارم فردا بتوانیم توانایی های خود را به فوتبال ایران ارائه کنیم.

وی در مورد اینکه آیا شمس آذر مقابل پرسپولیس هجومی بازی می کند و آیا از این دیدار در آزادی می ترسد، گفت: فرزندان ما آنقدر شایسته بودند که قبلاً توانایی های خود را آشکار کرده اند. مقابل استقلال قزوین با اینکه تیم بهتری بودیم به حداقل امتیاز راضی بودیم. تیمی که با امتیاز منهای 3 به لیگ برتر می رسد و تراکتور را در تبریز و فولاد را در اهواز می برد نشان از شایستگی بازیکنانش دارد. این باعث افتخار ما نیست. هر بازی سختی خاص خود را دارد. بازی با پرسپولیس یکی از سخت ترین بازی های ما در این فصل است. پرسپولیس هم بازیکنان شایسته ای دارد و هم کادرفنی شایسته. در هر مسابقه تیم های بالای جدول باید برنده بازی باشند تا در بالای جدول قرار بگیرند. سپاهان و استقلال اکنون جزو مدعیان قهرمانی هستند. تراکتور هم بعد از بازی ما امتیازات خوبی گرفت. پرسپولیس هم کمی از رقبای خود عقب است و به دنبال عقب افتادن است. مطمئنا بازی بسیار سختی داریم اما به دنبال بازی مقابل فوتبال نیستیم. از ابتدای فصل تا امروز یکی از بهترین تیم های لیگ بوده ایم و تلاش می کنیم به این روند ادامه دهیم. در خط دفاعی در سه بازی اخیر حتی یک گل هم نخورده ایم و سعی می کنیم به همین منوال ادامه دهیم.

1969660

زاغی گفت که آنها بازی های با کیفیت بهتری را در خانه ارائه می دهند. با کیفیت ترین بازی های ما در خانه ما یافت می شود. البته در بازی هوادر و ذوب آهن که بازی را باختیم تماشاگران تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند. در آن دیدارها باید با اختلاف دو یا سه گل بازی را می بردیم. اشتباه ناخواسته داوران باعث شد در دو سه بازی خانگی نتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم. ما الان به اندازه تمام امتیازات استقلال خوزستان در خانه کسب کرده ایم و توانستیم نیاز تیمی را که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده است برطرف کنیم. بازیکنان ما هم باید بفهمند که بازی بازی های خانگی و خارج از خانه ندارد و با تمام وجود برای پیروزی بروند. تا نیم فصل اول هیچ یک از دیدارهای ما در روزهای جمعه برگزار نشد تا بتوانیم حداکثر حمایت هواداران را داشته باشیم.

زاغی درباره اینکه چه کسانی الگوی مربیگری او بودند و چه کسانی توانستند این نتایج خوب را کسب کنند، گفت: اولاً هر کاری که انسان انجام می دهد باید تمام تلاش خود را بکند تا بهترین داشته باشد. مدتی در شورای شهر بودم و سعی کردم در آن مدت به مردم خدمت کنم. قبل از تبدیل شدن به یک نماینده، حدود 7 ماه مطالعه کردم تا به یک نماینده ایده آل تبدیل شوم. در داخل فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور ساخت و ساز سعی کردم کاری انجام دهم که پایدار باشد. در مورد سرمربی هرکس فارغ از پستی که دارد می تواند اطلاعات جدیدی به من بدهد. به نظر من مربیگری ترکیبی از دانش مدیریتی و فنی است. عضویت در شورای شهر می تواند تسلط من را در عرصه مدیریت فوتبال افزایش دهد. در بحث فنی هنوز چیزی یاد نگرفتم و باید هر روز مطالعه و تلاش کنم. دانش او از فوتبال به حدی فراتر از آن چیزی است که ما داریم حتی اگر هر روز مطالعه کنیم، از موضوعات مرتبط عقب می مانیم. ما فقط خودم، بازیکنانم و سایر اعضای کادر فنی تلاش کردیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی