آخرین تست چراغ جلو قبل از جام جهانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش کارلوس کی روش در تمرینات تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی همچنان ادامه دارد و ملی پوشان مشغول آزمایش پست های تخصصی خود و مناطق مورد نظر کارلوس کی روش هستند.


سرویس خبر شماره: 1851183
9 نوامبر 1401 @ 21:29 |
564 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نورافکن در بازی امروز تیم ملی مقابل امیدهای ایران ابتدا در پست دفاع چپ بازی کرد اما در نیمه دوم به دفاع وسط رفت تا وحید امیری بتواند به عنوان مدافع کناری بازی کند که نشان داد کی روش هنوز در مرحله آزمون و خطای انتخاب بازیکنان است. او برای جام جهانی مقدر است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازیکن که در دوران دراگان اسکوچیچ یکی از مهره های کلیدی او بود و در پست دفاع چپ بازی می کرد، حالا برای حضور در تیم ملی در شرایط سختی قرار گرفته و علاوه بر کاپیتان احسان حاج صفی و میلاد محمدی، وحید امیری همچنین مدعی پیوستن به این تیم است و حتی در فهرست نهایی حضور دارد.

مدافع چپ سپاهان امروز در تمرین تیم ملی در دو پست مورد استفاده قرار گرفت.

آخرین تست چراغ جلو قبل از جام جهانی (عکس)

نورافکن که امسال میلاد زکی پور را مدعی قدرتمندی برای رسیدن به تیم سپاهان بود و حتی تجربه نیمکت نشینی در بازی 5-4 این فصل را داشت، در هفته های اخیر این فرصت را پیدا کرده تا دوباره برای طلای پوشان به میدان برود و حالا او امیدوار است بتواند در تیم ملی نیز شرایط بهتری را تجربه کند.