تراکتور منتخب: حمید مطهری در تبریز


سرویس خبر شماره: 2016671
4 اردیبهشت 1403 ساعت 23:51 |
13.1 هزار امتیاز خبر|

32نقطه نظر

سرمربی تراکتور از تیم ملی می آید.

باشگاه تراکتورسازی برای هدایت این تیم با سرمربی تیم ملی به توافق قطعی رسیده است.

تراکتور منتخب: حمید مطهری در تبریز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری که یک سال در کنار امیر قلانوی به عنوان مربی حضور داشت و پیش از این با یحیی گل محمدی، مجید جلالی و… کار کرده بود، اکنون مربی و مدیر فنی باشگاه تراکتورسازی است. انتخاب شده است. .

باشگاه تراکتورسازی قصد داشت تا یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نیست و به همین دلیل تصمیم گرفتند تا حمید مطهری را که در پرسپولیس با یحیی همکاری می کرد، به عنوان مدیر فنی و مربی انتخاب کنند. فصل جاری

حمید مطهری که پس از مدت ها همکاری با یحیی گل محمدی تصمیم گرفت به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد و در اولین دوره لیگ بیست و دوم هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت سپس راهی تیم ملی شد و با قلعه نویی به کار خود ادامه داد. بابا، حالا به باشگاه برگشتم.

1787980

مطهری پس از مربیگری در 8 باشگاه مختلف از جمله پرسپولیس، شهر خودرو، نساجی، سایپا و … هم اکنون راهی تراکتور شده و در شرایطی به عنوان مدیر فنی سرخپوشان تبریزی انتخاب شده است که احتمال می رود یحیی گل محمدی نیز حضور داشته باشد. قرار است در آینده در راس کادرفنی قرار گیرد، از نظر فنی این تیم قرار خواهد گرفت.

باشگاه تراکتورسازی پس از پایان همکاری خود با پاکو خامس طی قراردادی دوجانبه، دیدار اخیر خود مقابل نساجی مازندران را بدون حضور این مربی اسپانیایی انجام داد اما حالا در آستانه دیدار حذفی مقابل ذوب آهن تصمیم گرفت وضعیت تیمش را مشخص کند. قاضی او

تراکتور در ادامه رقابت های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار زمین خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل محمدی فراهم شود و او هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی