تصاویر درگیری لفظی شدید کلوپ و صلاح / اتفاقی باورنکردنی در حاشیه بازی لیورپول + فیلم

تیم لیورپول در دیدار امروز مقابل وستهام متوقف شد، شانس قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ کم شد اما عجیبتر از نتیجه این دیدار، درگیری لفظی شدید سرمربی آلمانی با محمد صلاح در کنار زمین بود.

در حالی که صلاح منتظر بود تا دیاز به کنار صف بیاید، کلوپ با قدم های آهسته به سمت او رفت و چیزی را به او گوشزد کرد. حرکات عجیب صلاح بلافاصله شروع شد. مشخص بود که او از صحبت های کلوپ خوشش نمی آید و با بازکردن دست هایش در واقع با سرمربی آلمانی یک – دو انجام می دهد. …

کلوپ چند قدمی عقب رفت و معلوم بود زیر لب چیزی می گوید. اما هر ثانیه که می گذشت، عصبانیت صلاح بیشتر می شد. او اکنون در حالی که به سمت باشگاه می رفت با او فریاد می زد و با او دعوا می کرد. تا جایی که داروین نونس کناری ایستاد و صلاح را متوقف کرد تا کار بیشتر از این پیش نرود. …

عجیب ترین تصاویر دوران لیورپول یورگن کلوپ در این لحظات ثبت شد. محمد صلاح انگشتش را روی لبانش گذاشت و با کشیدن گردن مربی بزرگش را به سکوت دعوت کرد.

کلوپ در مورد این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: “ما در رختکن با صلاح صحبت کردیم و داستان تمام شد. برای من تمام شد.” این روزنامه نگار از کلوپ پرسید که آیا فکر می کند این داستان برای صلح تمام شده است؟ سرمربی لیورپول پاسخ داد: “بله، من این احساس را دارم.”

بیشتر بخوانید: لیورپول باز هم ترمز زد/ درگیری کلوپ و صلاح با سیو بی مورد مقابل چکش ها

سرویس اخبار فوتبال خارجی